سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور ايران؛

كنفرانس بين المللي گاز آغاز مي شود

بیست و پنجمین كنفرانس جهانی گاز با حضور شركت های ایرانی فعال در عرصه گاز و شركت هایی از بیش از 50 كشور جهان در مركز نمایشگاه های بین المللی شهر كوالالامپور آغاز به كار كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، بیش از 5000 شركت فعال در صنعت گاز از كشورهای مختلف جهان در این كنفرانس حضور دارند.

بر اساس این گزارش، در این كنفرانس مهمترین كشورهای تولید كننده گاز جهان از جمله روسیه و قطر نیز به همراه شركت هایی از آمریكا، انگلیس، فرانسه، هلند، آلمان، استرالیا، ژاپن، تركیه، بلژیك، نروژ و چین حضور دارند.

با توجه به اهمیت گاز و صنایع مرتبط با آن برای كشورهای جهان، گاز، آینده با ثبات برای رشد جهانی به عنوان شعار اصلی این كنفرانس انتخاب شده است.

این گزارش حاكی است، با توجه به نگرانی از ثبات در بازار انرژی راهكارهای حفظ ثبات در بازار گاز در این كنفرانس 4 روزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در نمایشگاهی كه همزمان با كنفرانس جهانی گاز در كوالالامپور بر پا شده ، آخرین دستاوردهای فناوری در زمینه انرژی و گاز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش،  مدیرعامل شركت ملی گاز ایران نیز كه برای شركت در این كنفرانس به مالزی سفر كرده ، قرار است فردا در این كنفرانس به سخنرانی بپردازد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.