سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز پدر؛

عزت الله مهرآوران:پدران بايد طعم شيرين زندگي را به فرزندان بچشانند

اميدوارم پدران به دور از توقع سنتي و تاريخي احترام از فرزندان خود، با آن ها دوست و همدل باشند.

عزت الله مهرآوران، بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون، ضمن عرض تبريك روز پدر، در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: پدر با توجه به حوزه مسئوليتي كه نسبت به خانواده دارد، مي‌تواند ميزان احترام به خود را دريافت كند.
وي با بيان اين مطلب كه انتظار ما به عنوان پدر از فرزندانمان نيز متفاوت شده، تصريح كرد: امروزه، بيشتر فرزندان به نوعي همراه پدران خود حركت كرده و مثل گذشته، فرزندن از والدين خود نمي‌ترسند.
مهرآوران ادامه داد: ترس ما از پدرانمان، نوعي حرمت گذاشتن به مقام و زحمت آنان بود كه با تمامي سختي ها، به درستي خانواده را هدايت مي كردند.
وي اظهار داشت: اكنون در يك خانواده، وظيفه پدر، فرزند و همسر نيز مشخص است و بي احترامي زماني معنا پيدا مي‌كند كه يكي از  اعضاي خانواده به وظايف خود عمل نكنند.
اين بازيگر پيشكسوت تئاتر، افزود: آرزو مي‌كنم پدرها با توجه به چشيدن طعم شيرين زندگي ، بتوانند آن را به فرزندان خود منتقل كنند تا خدايي نكرده، اختلاف و بي احترامي به وجود نيايد.
مهرآوران خطاب به پدران خاطرنشان كرد: ما پدران نبايد از فرزندان خود توقع احترام به شكل سنتي و تاريخي را داشته باشيم و بايد با زمان حال فرزندان خود پيش رويم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.