سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مصوبات محلات، ملاک ارزیابی مدیران شهری است

شهردارمنطقه یک اعلام کرد : ملاک ارزیابی عملکرد مدیران شهری در منطقه یک اجرای مصوبات سند توسعه محلات است که باید در مدت زمان مشخص شده به نتیجه برسند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی یزدانی در گردهمایی شورایاران 26 محله شمال تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: شهرداران نواحی باید نسبت به انجام امور و مصوبات تنظیم شده در سند توسعه محلات دغدغه خاطر و حساسیت داشته باشند و پاسخگوی درخواست های شورایاران باشند.
وی با اشاره به ساماندهی فضاهای سبز در آستانه فصل تابستان تصریح کرد: در حال حاضر در حدود 35 بوستان در سطح محلات شمال تهران در دست تکمیل است که تا پایان تیرماه به بهره برداری خواهد رسید و  سیستم های جدید روشنایی در آنها نصب شده  و با اجرای یک طرح جهادی نیز زمین های بازی و وسایل ورزشی در کل محله ها بهسازی می شود.
یزدانی توجه خاص به مکان های مذهبی و فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت:امکانات سراهای  محله در حال تجهیز است و به منظور ایجاد فضاهای معنوی در 6 مسجد منطقه مناره احداث خواهد شد.
شهردار منطقه یک اجرای طرح تفصیلی را در صدور پروانه های ساختمانی الزامی دانست و گفت: معیار فعالیت منطقه در چارچوب قوانین و دستورالعمل های طرح تفصیلی شهر تهران است و بحث درآمدی منطقه را از وصول مطالبات تامین خواهد کرد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.