سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان به زائران مرقد امام

شرکت شهر سالم شهرداری تهران در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به زائران مرقد مطهر امام می پردازد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حسن علی غفاری، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به آماده شدن ساختمانی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران، گفت: شرکت شهر سالم در راستای اقدامات شهرداری تهران و همزمان با مراسم سالگرد ملکوتی امام خمینی (ره) به منظور ارائه خدمات به زائران مرقد مطهر امام، با برپایی درمانگاه اقدام به خدمات رسانی به صورت رایگان به زائران می کند.
وی با تاکید بر اینکه افزایش رضایت زائران را در برنامه‌های هر سال مدنظر داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته خدمات بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم با برپایی بیمارستان صحرایی و در چادر ارائه می شد که امسال به لطف خدا و همکاری معاونت خدمات شهری، این خدمات در ساختمان ستاد مرکزی برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) واقع در جنوب ایستگاه مترو به نحو مطلوب تری ارائه می‌شود.
غفاری با اشاره به اینکه در سال گذشته به 1179 زائر مرقد امام راحل خدمات درمانی ارائه شد، تصریح کرد: این درمانگاه دارای 20 تخت و در دو بخش زنان و مردان است که شامل بخش‌های اورژانس آقایان و بانوان، بستری آقایان و بانوان، اطاق CPR (احیاء) و جراحی محدود، داروخانه و بهداشت، از ساعت 15روز سیزدهم خرداد تا پایان مراسم، پذیرای مراجعین خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در این درمانگاه خدمات پزشک عمومی و طب اورژانس به صورت شبانه روزی ارائه خواهد شد و پرسنل شرکت شهر سالم شهرداری تهران شامل پزشک، پرستار، تکنسین اورژانس، کارشناسان بهداشت و عوامل ستادی در شیفت های تعیین شده به زائرین خدمات ارائه خواهند نکرد.
وی همچنین با اشاره به خدمات رسانی 10 دستگاه آمبولانس اورژانس شرکت شهر سالم در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: این آمبولانس‌ها مجهز به تمام تجهیزات اورژانس بوده که در درمانگاه مستقر و نسبت به ارائه خدمات و همچنین ارجاع بیماران به مراکز درمانی اقدام می‌کنند.
غفاری با تاکید بر لزوم نظارت بر رعایت موازین بهداشتی در طول اجرای مراسم، خاطرنشان کرد: منابع آب آشامیدنی در نظر گرفته شده از سوی شهرداری تهران و همچنین بسته‌های پذیرایی ویژه زائران، توسط کارشناسان بهداشت شرکت شهر سالم مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرد و همچنین به منظور آگاهی زائران و تذکر موارد و نکات بهداشتی و ایمنی، شرکت شهر سالم اقدام به تهیه بروشورهای "پیشگیری از گرمازدگی و مسمومیت‌های غذایی" و "کمک‌های اولیه" کرده تا بین زائران توزیع کند./ز
 
برچسب ها: ارائه ، خدمات ، رایگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.