سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری در فکر واگذاری تیم به شهرداری است

تیم فوتسال منصوری قرچک به احتمال زیاد برای لیگ برتر سال 91 به شهرداری شهر قرچک واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه شهید منصوری قرچک بعد از اعلام رأی پروژه تبانی منحل شد ولی بعد از گذشت مدت زمانی بار دیگر به لیگ برتر بازگشت تا در لیگ 91 حق خود را بگیرد.

با این حال شنیده شده باشگاه منصوری دیگر برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری نکرده و کریم منصوری مدیر عامل باشگاه شهید منصوری قرچک امسال خودش را از تیمداری در ورزش کنار کشیده و امتیاز تیمش را واگذار می کند.

رضا لک سرمربی سال گذشته شهید منصوری قرچک در این مورد به باشگاه خبرنگاران گفت: امسال ما در لیگ برتر فوتسال شرایط بسیار خوبی داشتیم ولی متأسفانه در هفته های پایانی لیگ برتر به مشکل برخورد کردیم و نتوانستیم قهرمان لیگ برتر شویم.

وی افزود: بعد از این اتفاق تصمیم کریم منصوری مدیرعامل باشگاه برای تیمداری نکردن در فوتسال کاملاً جدی است ولی در حال حاضر مدیران فوتسال قرچک و شهرداری در تلاش هستند تا او را قانع کنند که در فوتسال تیمداری کند.

رضا لک تصریح کرد: ما در حال حاضر در تلاش هستیم منصوری در فوتسال بماند ولی کریم منصوری مدیرعامل باشگاه پیشنهاد واگذاری امتیاز تیمش را به شهرداری قرچک داده است چراکه دیگر نمی خواهد در فوتسال تیمداری کرده و میلیاردی هزینه بکند ولی هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

سرمربی منصوری تصریح کرد: در هر دو شرایط من گزینه اول سرمربیگری شهید منصوری قرچک هستم.

چند بار مسئولان با من تماس گرفتند و از من خواستند تا با تیم های دیگر لیگ برتر مذاکره نکنم به عنوان سرمربی که در فوتسال یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی در کارنامه دارم پیشنهاداتی داشتم ولی هنوز به هیچ کدام جواب نداده ام و به احترام مسئولان تیم در انتظار هستم تا تکلیف منصوری روشن شود و در صورت ابقاء تیم در منصوری به کار مربیگری ادامه می دهم./مح

برچسب ها: منصوری ، شهرداری ، فوتسال ، قرچک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.