سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل طرح های نیمه تمام

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:رویکرد اصلی دولت اتمام طرح های ناتمام است که با توجه به اهمیت موضوع باید این موضوع مورد اهتمام مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شیخ الاسلامی افزود:تشکیل بانک جامع اطلاعات مدیران مورد توجه است و بانک های اطلاعاتی موجود نیز باید بین بخش های مختلف به اشتراک گذاشته شود تا روند فعالیت ها تسهیل شود.
وی در ادامه رویکرد اصلی دولت را اتمام طرح های ناتمام ذکر کرد با تاکید بر اینکه مدیران نیز باید این رویکرد را مورد توجه قرار دهند به فلسفه ی اصلی سفرهای استانی و ارتباط مستقیم با مردم اشاره کرد و اظهار داشت:تکریم ارباب رجوع و برخورد با مردم به دور از بی حوصلگی و تشریفات اصلی است که باید مدیران در چارچوب مسئولیت خود به آن توجه جدی کنند.
وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی سازماندهی قوی،مدیریت عادلانه و ساماندهی نیروها را درفرآیند پس از ادغام ضروری دانست و خاطرنشان کرد:مدیران باید سریع ،قاطع وعادلانه تصمیم بگیرند.
در ادامه فروزان مهر معاون و سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به برگزاری جلسه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:این جلسه با هدف بررسی نحوه اجرای آخرین تصمیمات اجرایی که در حوزه توسعه مشاغل خانگی اخذ شده است برگزار شد.
وی افزود:این جلسه که با حضور نمایندگانی از بانک مرکزی،وزارت امور اقتصادی و دارایی ،سازمان آموزش فنی و حرفه ای ،صندوق مهر امام رضا(ع) و نمایندگان شورای عالی استانها تشکیل شد. ضمن بحث در خصوص اهمیت اجرایی شدن طرح توسعه مشاغل خانگی،نمایندگان شرکت کننده هر یک در خصوص اقدامات،تسهیلات، و برنامه های اجرایی سازمان متبوع خود در خصوص ارائه تسهیلات و توسعه مشاغل خانگی گزارشی را به شرکت کنندگان ارائه کردند.
وی افزود:هم چنین نماینده بانک مرکزی نیز در زمینه پیگیری ابلاغ و اجرای مصوبه اشتغال اهم اقدامات انجام شده را به اطلاع حاضران رساند./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.