سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را به حضرت مهدی(عج)،مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به  مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)  به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مقام معظم رهبری:این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

 خمینی کبیر با روح خدایی خود،در زمانی که هیچ کس فکر نمی کرد که رژیم طاغوتی شاه با آن همه ادعا و حمایت های استعمارگران دنیا به آن لطمه ای وارد شود و هیچ زمانی سرنگونی برای این رژیم رقم بخورد برای آزادی به پا خواست.او بر خدای خود توکل کرده بود و فریضه ی خود را با تمام توان قصد داشت انجام دهد.او از مولایش امام حسین(ع) درس آزادگی و جوانمردی گرفته و در اطاعت از امام زمان خویش قصد برچیدن ظلم و ننگ و فساد از روی سرزمین مولایش مهدی (عج)داشت.
 
طولی نکشید که همان طلبه بی ادعا  غده ای برای رژیم شاه شد و شاهی که خود را خدای ایران می دانست با شنیدن نام خمینی لرزه بر اندامش می افتاد.و همان خمینی بود که پس از چندین سال تبعید با رهنمودهایش زمینه ی انقلاب را مهیا ساخت و بعد از سالها که به ایران آمد ریشه ی شاهنشاهی و طاغوت را خشکاند.
 
امام خمینی(ره) با ایمان خود سیاستمداران دنیا را به زانو در آورد و سخنرانی های ایشان در حسینیه کوچک جماران  بود که کاخ سفید را بر سر استعمار گران خراب می نمود.با نفس مسیحایی خود فرزندان این مرز و بوم را برای دفاع از خاک خودشان فرستاد و دنیا متعجب بود که جوانان ایران زمین برای شهادت ثانیه شماری می کنند.
 
عظمت امام خمینی (ره)در تقوای الهی بی نظیر بود و همان تقوا بود که امام را به دنیا شناساند.
 
حال بیست و سه سال از رحلت جانگدازش می گذرد و بزرگترین میراثش برای ما ایرانیان انقلاب شکوهمند ایران بود و وظیفه همه ما تلاش برای رساندن انقلاب به آرمانهایش می باشد.
 
خداوند متعال را شاکریم که اگر چه بزرگمردی از دیار نور را از ما گرفت، ولی برای ما حضرت آیت الله خامنه ای،را رهبر قرار داد تا انقلاب بدون رهبر و پیشرو رها نگردد و تشعشعات این انقلاب را امروز با بیداری اسلامی در منطقه شاهد باشیم و هر روز موج آن گسترده تر گردد.
 
اتحادیه شکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره)به حضرت مهدی(عج)،مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران از تمام مسئولین خواستاریم ضمن تجدید پیمان در این روز با آرمانهای امام راحل،برای پیشبرد انقلاب اسلامیمان، از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند و روح امام را(ره)حل و شهدا را خشنود گردانند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.