سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهران، آماده پذیرایی از دو میلیون زائر حرم روح الله

معاون خدمات شهری شهرداری تهران :همه بخش های شهرداری تهران بسیج شده تا برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را رقم زنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران :مجتبی عبدالهی با اعلام اين خبر افزود:بیش از شش هزار نیروی شهرداری تهران در تدارک آماده سازی محل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام و پذیرایی از زائران در روز 14 خرداد هستند و خدمات متنوع فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان و ایمنی به زائران ارائه خواهد شد.
وی به برپایی شش ایستگاه فرهنگی در محوطه حرم مطهر حضرت امام اشاره کرد و با اشاره به خدمات شرکت شهر سالم در سالروز رحلت امام (ره)، افزود: ارائه خدمات پزشکی و برپایی بیمارستان صحرایی از جمله این اقدامات است.
وی با بیان اینکه  500 هزار بسته پذیرایی در بین زائران توزیع می‌شود، گفت: 110 هزار پرس غذا به میهمانانی که از شب قبل مستقر شده‌اند با همکاری نهادها توزیع می‌کنیم و امکان دارد تعداد پرس‌های غذاها افزایش یابد.
عبدالهی از ایجاد  1350 سرویس بهداشتی در اطراف حرم خبر داد و گفت: حدود 700 سرویس بهداشتی ظرف چند روز آینده آماده بهره‌برداری می‌شود و باقی نیز در آینده نزدیک آماده خواهد شد. دو پرچم بزرگ 70 متری نیز در محوطه حرم مطهر امام نصب خواهد شد./ف

برچسب ها: ارتحال ، مراسم ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.