سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های والیبال انتخابی المپیک

حسین معدنی: خوب بردیم ای کاش امتیاز کامل می گرفتیم

تیم ملی والیبال کشورمان توانست امروز مقابل تیم ملی چین با نتیجه سه بر 2 پیروز شود و دومین برد خود را در این دوره از مسابقات انتخابی المپیک رقم زد.

حسین معدنی سرمربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود ولی ای کاش سه امتیاز کامل بازی را کسب می کردیم . تیم ملی ایران مقابل چین دیدار را با استرس شروع کرد، برخلاف آنکه در بازی روز گذشته ملی پوشان در اوج آرامش مقابل  تیم کره جنوبی ظاهر شدند اما امروز حتی ولاسکو(سرمربی تیم ملی) هم استرس داشت.

وی تصریح کرد: به نظر من در این بازی والیبالیست های با تجربه توانستند استرس حاکم بر تیم را جمع کرده و آرامش را در زمین حاکم کنند، اگر نتیجه را واگذار می کردیم یکی از دلایل اصلی آن مسائل روحی روانی بود زیرا ما از نظر فنی یک سرو گردن از حریف بهتر هستیم.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: در این دیدار ها بازیکنان جوان تیم بسیار عالی و استثنایی ظاهر شدند اما امروز برد را مدیون با تجربه ها هستیم به خصوص عملکرد "حمزه زرینی" که بسیار عالی بود.

وی گفت: مشکل اصلی ما در این دیدار در سرویس بود بازیکنان محتاطانه عمل کردند در صورتی که اگر از ابتدا مقابل چینی ها همانند ست چهارم جسورانه سرویس می زدند بهتر نتیجه می گرفتند.

وی در خاتمه یاد آور شد: سیستم چین به گونه ای حرفه ای روند رشد خود را دنبال می کند اگر در کنار آنها هم یک مربی بزرگ مثل ولاسکو قرار گیرد به طور قطع نتایج بهتری را کسب خواهند کرد، بازیکنان ایرانی بدانند که قهرمان بلامانع قاره آسیا نیستند و باید به روند رشد شان سرعت دهند./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.