سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كادر فني تيم ملي فوتسال تغییر می کند؟

بعد از عنوان سومي آسيا به احتمال زياد كادرفني تيم ملي فوتسال براي جام جهاني تغيير پيدا خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه  خبرنگاران با پايان سلطه ايران بر آسيا در سالني كه علي صانعي به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال روي نيمكت نشسته بود احتمال تغيير كادر فني تيم ملي فوتسال قوت پيدا كرد.

شايان ذكر است: علي صانعي كه سالها در تيم ملي فوتسال به عنوان مربي فعاليت داشت در جام ملت هاي آسيا نتوانست نتيجه بگيرد تا به همه كارشناسان ثابت شود كه علي رغم جواني و با هوش بودن اين مربي وجود تفكرهاي با تجربه هم در كنار اين مربي لازم است.

البته علي صانعي هم ديگر به مربيگري در تيم ملي اصرار زيادي نداشته و در پايان جام ملت هاي آسيا در جمع خبرنگاران گفت:‌ من اصرار زيادي به ادامه حضورم در تيم ملي فوتسال ندارم. قرارداد من در مرداد ماه با فدراسيون فوتبال به پايان مي رسد و اگر بخواهند از تيم ملي مي روم. شايد حضور تفكرهاي قديمي تر از من در آستانه جام جهاني مشكل تيم ملي را حل كند.

صانعي ادامه داد:‌ در بازي برابر تيم ملي استراليا بازيكنان تيم ملي فوتسال هنوز در شوك از دست دادن عنوان قهرماني آسيا بودند و نتوانستند عملكرد خوبي از خود به نمايش بگذارند.

وي اظهار داشت: استرس بالاي بازيكنان در نيمه نهايي موجب شد گل بخوريم، البته در اين بازي ها متوجه شديم كه زنگ خطر براي ما به صدا در آمده است چرا كه همه تيمهاي آسيايي در حال رشد بوده و روز به روز فاصله خود را با تيم ملي ايران كاهش مي دهند.

صانعی تصریح کرد:‌ براي مثال تيم ملي كويت در اين بازي ها شگفتي ساز جامه شد. كويت در مسابقات غرب آسيا هم عملكرد خوبي داشته و پيش بيني مي شد كه به چنين نتيجه اي برسد. ما بايد براي تيم ملي برنامه ويژه اي در نظر گرفت و از كميته فوتسال در خواست مي كنم در صورت صلاحديد يك مربي با تجربه تر از من را به تيم ملي بياورد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمد
۱۷:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
به نظرم بازیکنان تیم ملی خیلی مغرور شده بودند.فکر کردن 10 دوره قهرمانی این بازیها رو بدست آوردن دیگه از اونها بهتر وجود نداره البته دستشون درد نکنه ولی باز هم برای فوتسال ما افت داره که از تایلند ببازه.ما قدر آقای شمس رو ندونستیم بدون شک و به جرأت میشه گفت ایشون یکی از بهترین مربی های فوتسال جهان هستندشاید اگر اینقدر حواشی ای که در فوتبال هست در فوتسال نبود.این اتفاقات نمی افتاد.با این حال باید زحمات آقای صانعی نیز تقدیر کرد که با توجه به جوان بودنشان نتایج خیلی بدی هم نگرفتند.