سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ یکی از جراحان قلب ایرانی:

آستان قدس رضوی معرف ارزشمندی برای شهر مقدس مشهد است

یکی از جراحان قلب ایرانی گفت: آستان قدس رضوی و فعالیت‌های گسترده‌ی علمی و پژوهشی این مجموعه در سایه‌ی الطاف امام رضا(ع) معرف ارزشمندی برای شهر مقدس مشهد است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، دکتر غلامرضا کنعانی گفت: حضور و ورود آستان قدس رضوی به عرصه‌های علمی و پزشکی با توجه به پشتوانه‌ی معنوی که داراست، امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار بیماران و هم‌چنین پزشکان ایرانی قرار داده است.

وی بیان کرد: سطح علمی پنجمین کنگره‌ی بین‌المللی قلب و عروق رضوی بسیار بالا بوده و تمامی مطالب روز دنیا که دانستن آن برای پزشکان در زمینه‌ی جراحی قلب لازم و ضروری بوده همه ساله در این کنگره پوشش داده می‌شود که این امر برای ارتقاء سطح علمی پزشکان و متخصصین ایرانی بسیار ارزشمند و ضروری است.

کنعانی متذکر شد: لازم و ضروری است که فعالیت‌های علمی و پزشکی گسترده‌ای که در این کنگره‌ها و همایش‌ها برگزار می‌شود در سطح کشوری و استانی و به شهرهای مختلف دیگر کشور سرایت پیدا کرده تا پزشکان سراسر کشور بتوانند از این امکانات آموزشی استفاده‌ی لازم را ببرند.

این جراح قلب ایرانی در پایان اضافه کرد: این کنگره در قیاس با کنگره‌های دیگری که در تهران و سایر کشورها برپا شده و در آن‌ها شرکت داشته‌ام، نکات و مزایای خاصی را از قبیل حضور مهمانان خارجی و ارتباط با متخصصین متبحر خارجی داشته است./س  

برچسب ها: آستان قدس ، جراح ، قلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.