سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاصله زیاد ازبکستان از فوتبال ایران در رنکینگ؛

محمدرضا زادمهر: فاصله زیاد فوتبال ازبکستان با ایران تاثیر روانی خوبی دارد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: فوتبال ازبکستان از نظر رنکینگ فیفا خیلی پایین تر از فوتبال کشورمان است که این دلیل خوبی برای مسائل روحی و روانی است.

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی فوتبال ایران در آسیا 6 پله و در جهان نیز 18 پله از تیم ملی فوتبال ازبکستان بالاتر است و این مسئله می تواند از نظر روحی و روانی تاثیر مثبتی روی تیم ها بگذارد که باید تیم ملی از این مسائل انگیزه بالایی را برای خود داشته باشد.

وی ادامه داد: ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و کادر فنی تیم ملی و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شناخت خوبی از تیم ملی ازبکستان داشته باشد.

زادمهر خاطر نشان کرد: کارلوس کی روش از قبل باید تمام مسائل بازی را در ذهن خود ترسیم کرده باشد و در لحظات حساس بازی تمام اندیشه هایش مقابل مربی حریف بالاتر باشد و تعویض ها نیز به بهترین شکل در مقابل ازبکستان انجام شود.

وی اظهار داشت: اولین بازی همیشه برای هر تیمی حساس و قابل توجه است، ازبکستان در خانه خود بازی می کند و سعی دارد که با پیروزی این دیدار را تمام کند که کار را برای تیم ملی کشورمان سخت خواهد کرد.

زادمهر تصریح کرد: تیم ملی کشورمان هم به خاطر بازی در خانه حریف باید شناخت کافی از تمام مسائل و بازیکنان آنها داشته باشد که امیدوارم آنالیز ازبکستان به بهترین شکل انجام شده باشد که تیم ملی با پیروزی کار خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران یک بازی تدارکاتی خوبی را با تیم ملی آلبانی داشت که بازیکنان از این باخت درس های خوبی گرفته باشند و با اردوی خوب ترکیه آمادگی بالای خود را مقابل حریف دیکته کنند.

زادمهر در مورد اختلاف سطح فوتبال ازبکستان و ایران تاکید کرد: اگر فاصله ای نیز در بین فوتبال ایران و ازبکستان وجود دارد با این فاصله در این بازی ثابت بماند و تیم ملی با این قدرت بالاتر و رتبه بهتر با انگیزه و روحیه بالا در کشور ازبکستان از تیم ملی این کشور نتیجه لازم و دلخواه را بگیرد.

وی در پایان گفت: تیم ملی کشورمان راه سختی را در مقابل تیم های ازبکستان، کره جنوبی قطر  لبنان دارد که باید با قدرت اولین مرحله را شروع کند که امیدوارم هر طور شده ازبکستان را در اولین قدم از پیش رو بردارد./مح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.