سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افتتاح شهرک فناوری الکترونیک ارومیه در هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت:‌ شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه هفته دولت آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، سیداحمد موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای شعار سال تولید ملی باید صنعتگران و سرمایه‌گذاران با روحیه جهادگرانه وارد عرصه تولید شده و با برنامه‌ریزی اصولی فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه را ترویج دهند.

وی افزود: رعایت اصول فرهنگ مصرف کالای ایرانی می‌تواند سبب ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات داخلی شده و زمینه اشتغالزایی در کشور را فراهم کند.

موسوی در ادامه از احداث شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی در ارومیه خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی در سال گذشته کلنگ‌زنی شده و امسال تا پایان شهریور ماه به اتمام رسیده و با آغاز هفته دولت آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه این شهرک در زمینی به مساحت 32 هکتار و در دو فاز در دامنه کوه سیر ارومیه در حال ساخت است تصریح کرد: امکانات زیربنایی این شهرک از جمله آب، برق و خیابان‌کشی در فاز اول تامین شده و عملیات خط انتقال گاز نیز به زودی انجام می‌شود.

موسوی در ادامه از احداث برج مهندسی در شهرک صنعتی ارومیه خبر داد و بیان کرد: این برج مهندسی در مساحت هشت هزار و 200 مترمربع ساخته شده و واحدهای آن به صورت استیجاری در اختیار واحدهای فناور قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با ساخت شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی واحدهای فناور، مشاوران صنعتی، مخترعان و مبتکران در بخش صنایع غذایی و الکترونیک مستقر می‌شوند./س

برچسب ها: ارومیه ، افتتاح ، صنایع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.