سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/ وزیر راه ؛

افزایش تسهیلات مسکن مهر خوی

تسهیلات مسکن مهرخوی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ،علی نیکزاد درحین بازدید از مسکن مهر خوی بااعلام این خبرگفت: ، میزان وام اعطایی به اعضای تمام واحدهای مسکن مهر این شهرستان را از 20 میلیون تومان به 25 میلیون تومان افزایش داده و به این ترتیب سهم پرداخت نقدی اعضا را از 13 میلیون تومان به 8 میلیون تومان کاهش داد .

وی با بیان اینکه یک هزار و 967 واحد مسکن مهر در خوی از این تسهیلات استفاده خواهند کرد، افزود: امید می‌رود با افزایش میزان تسهیلات، عملیات اجرایی این واحدها هر چه سریعتر به اتمام برسد.

نیکزاد از اتمام مجوز ساخت مسکن مهر خوی در دو ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: مجوز ساخت این واحدها تا چهار سال تمدید شد.

نیکزاد با بیان اینکه دو باب مسجد در کنار مسکن مهر خوی احداث می‌شود، اعلام کرد: مقرر شد 120 میلیون برای این منظور اختصاص یابد.

وهمچنین مقررشد8 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و 5 میلیارد ریال از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به اجرای شبکه فاضلاب شهری ولیعصر خوی اختصاص یافت.

وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 100 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل جاده چالدران به آواجیق را از دیگر توافقات سفر با مسئولان ارشد آذربایجان غربی دانست .

علی نیکزاداز تعریض جاده سلماس- خوی خبر داد و اظهار داشت: این پروژه به طول 32 کیلومتر و به صورت 4 خطی اجرا شده و قرار است که 150 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز را از اعتبارات ملی و استانی تخصیص داده شود و تا پایان عمر دولت دهم به اتمام برسد./س

برچسب ها: خوی ، تسهیلات ، عملیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
الناز
۱۱:۵۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
سلام ازامکاناتی که به مسکن ها دادین جای تقدیر وتشکر است ولی متاسفانه نقدی مردم همان 13ملیون شده وهیچ کاهشی نیافته