سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

زمين های قابل كشت منابع طبيعي به واجدين شرايط واگذارخواهد شد

فرماندار مه ولات گفت: از رهگذر توسعه بخش كشاورزی شهرستان به دنبال رفع مسئله بيكاري در روستاها و افزايش توليدات باغي شهرستان هستيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد علی حاجی عرب در ديدار با روسای شوراهای اسلامی روستاها و شهرستان با بيان اين مطلب افزود: به عنوان مجری قانون تمام توان خود را در جهت اجرای سياست های دولت عدالت محور و تحقق هدف نهايی آن كه رفاه و رضايتمندی مردم است به كار می گيريم.

وي با اشاره به سفر رييس جمهور به شهرستان و صدور دستور واگذاري اراضي قابل كشت منابع طبيعي به جوانان فاقد زمين اضافه كرد: كميته توسعه بخش كشاورزي شهرستان با هدف آماده سازی بستر لازم برای اجرايی شدن فرمان رئيس جمهور تشكيل و به جد درحال پيگيری امور است.

وي از بخشداران خواست تا با همكاري شوراهای اسلامی روستاها از همه ظرفيت ها وپتانسيل هاي موجود استفاده و تدابير لازم را برای حل مشكلات روستائيان در حوزه كشاورزی استفاده نمايند.

رئيس اداره منابع طبيعی مه ولات نيز در سخناني نداشتن اطلاعات كافی از قوانين ومقررات را اصلی ترين مشكل روستائيان دانست و افزود: براي افزايش آگاهی عمومی درخصوص قوانين اراضی ملی، تمام تلاش خود را به كار خواهیم گرفت.

وي براي تحقق فرمان رييس جمهور و واگذاری اراضی قابل كشت منابع طبيعی براساس مصوبات كارگروه توسعه كشاورزی اعلام آمادگي كرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.