سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تشکیل اتاق فکر برترین های حوزه جوان

برگزیده بخش قرآن و جوان جشنواره ملی جوان ایرانی گفت: جوانان ما افرادی خوشفکر و خلاق هستند که می­خواهند به فکرشان بها داده شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین زرنوشه فراهانی  گفت: جوانان ما افرادی خوشفکر و خلاق هستند که می­خواهند به فکرشان بها داده شودكه برگزاری جشنواره در حوزه جوانان امکان بروز خلاقیت و نمایش توانمندی را به این نسل می­دهد و موجب تقویت حس خودباوری در آنها می­ شود.
 وی افزود: جشنواره ملی جوانان ایرانی  که سال 1389 که با هدف تقویت خودباوری و هویت ملی و مذهبی و الگوسازی برای جوانان برگزار شد، دستاورد مهمی در شناسایی، معرفی و تجلیل از جوانان موفق و برتر داشت و جوانان برگزیده از 15 موضوع تخصصی انتخاب و معرفی شدند که از این میان در هر حوزه تخصصی  از سه نفر تجلیل ویژه به عمل آمد.
حسین زرنوشه فراهانی که در بخش حفظ کل قرآن موفق به کسب رتبه سوم شد در ارتباط با  نحوه برگزاری جشنواره اظهار داشت: اینکه جشنواره بخش­های مختلفی را در بر می­گرفت بسیار خوب بود. مسئله بسیار مهم این بود که مسابقات قرآن و جوان در کنار سایر رشته ­ها برگزار شد و مورد توجه قرار گرفت كه این امر به جا و مناسب بود.
این برگزیده جوان با اشاره به لزوم اهمیت به تفکر و توانمندی جوانان بیان داشت: شایسته است که یک تشکل از برترین­های جشنواره تحت عنوان اتاق فکر و یک هسته اولیه مرکزی تشکیل شده و در کنار برگزار کنندگان و مسئولان جشنواره فعالیت نماید.
حسین زرنوشه صاحب رتبه های بین­ المللی در مسابقات جهانی در کشورهای مختلف و مسابقات کشوری و جشنواره ملی دانشجویان ایرانی است./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.