سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری سد معبر و بساطی های خیابان سطح منطقه 10

رئیس اداره ساماندهی شهرداری مطنقه 10 از ساماندهی و جمع آوری سد معبر و بساطی های خیابان آذربایجان در منطقه خبر داد.

محمود اکبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: به منظور ساماندهی، آراستگی، پاکیزگی معابر این اداره نسبت به جمع آوری سد معبر و بساطی های خیابان آذربایجان در منطقه 10 اقدام به عمل آورد.
اکبری ادامه داد: در راستای رعایت تمیهدات شغلی، جمع آوری سد معبر و زواید فیزیکی، کارشناسان این اداره نسبت به بازدید از کیوسک های مطبوعاتی خیابان فوق اقدام کرد.
رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 10 اذعان داشت: با تلاش  این اداره به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت در تردد انان عملیات رفع سد معبر املاک تجاری خیابان رودکی انجام شد و در همین راستا عملیات سطح سد معبر اصناف مزاحم در خیابان دستغیب نیز به اتمام رسید.
وی اظهار داشت: در راستای نظارت و سرکشی کیوسکهای سطح محدوده و جلوگیری از تخلف آنها اعم از فروش مواد دخانیاتی و عمده و این اداره نسبت به بازدید کیوسکهای مطبوعاتی سطح محدوده اقدام کرد و در این بازدید وضعیت ظاهری این کیوسک ها نیز صورت گرفت.
*کاشت گیاه در فلاور باکس از سوی اداره فضای سبز منطقه 10
عباس صمدیان معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 10 گفت: به منظور ترویج و توسعه فضای سبز در سطح معابر و رسیدگی وضعیت فلاور باکس های سطح محدوده، این اداره نسبت به کاشت گیاه اطلسی در فلاور باکس های محدوده اقدام به عمل آورد. این عملیات برای 15 عدد فلاور باکس موجود در سطح منطقه انجام گرفت.
صمدیان عنوان کرد: در راستای توسعه و نگهداری فضای سبز محدوده و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی از سقوط این شاخه ها، عملیات هرس شاخه های شکسته درختان خیابان جیحون حد فاصل خیابان کمیل تا هاشمی انجام شد و این اداره به طور همزمان این شاخه ها جمع آوری شد.
وی اعلام کرد: به منظور تقویت گیاه اصلی اداره فضای سبز شهردار منطقه نسبت به حذف تنه جوش و پاجوش درختان در خیابان های صفدری و حسام الدین اقدام به عمل آورد.
*تسریع در رسیدگی به آرای پرونده های دانه درشت ماده صد در منطقه
حمید رضا نصرت طلب رئیس اداره اجرای احکام منطقه با بیان تسریع در رسیدگی به آرا دانه درشت ماده صد افزود: با توجه به نیازمندی های به عمل آمده از جانب اداره کل ماده صد مقرر شد، تا پایان خرداد تعداد قابل ملاحظه ای از آرای دانه درشت ها در سطح نواحی شناسایی و تعین تکلیف شود.
وی ادامه داد: تمامی اقدامات لازم در این خصوص انجام شده و لیست املاک مورد بررسی توسط شهروندان نواحی اعلام و به ماده صد سال می شود.
نصرت طلب اظهار داشت: با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی از طرف اداره کل ماده صد برای فرهنگ سازی و رفع مغایرت های آماری مناطق و ماده صد در آینده نزدیک تمامی اطلاعات موجود مناطقی از نظر پرونده های اجرا شده یا اجرا نشده با ماده صد یکنواخت می شود.
*نصب نرده در مسیر ایستگاههای BRT خیابان قزوین در منطقه
فرزاد اسکندر نژاد معاون اداره فنی و ترافیک شهرداری منطقه 10 گفت: به منظور ایمن سازی معبر و تسهیل در تردد عملیات نصب نرده های در مسیر قزوین واقع در منطقه 10 به اتمام رسید.
اسکندر نژاد در ادامه با اشاره به مرمت نصب تابلوی پرچمی در سطح منطقه عنوان کرد: در راستای ساماندهی المانهای شهری، خدمات رسانی به شهروندان عملیات نصب تابلوی پرچمی در خیابان وعوقی بن بست مفتاح انجام شد و این عملیات رضایت شمار زیادی از شهروندان را نیز به دنبال داشت.
معاون اداره فنی و ترافیک شهرداری منطقه 10 تصریح کرد: به منظور مشخص شدن مسیر حرکتی و کاهش ترافیک این اداره نسبت به مرمت و تنظیم تابلوی حمل با چرثقیل در ضلع شمال خیابان قزوین اقدام کرد.
وی در ادامه با اشاره به ابلاغ اخطاریه رفع خطر در سطح منطقه خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از خطرات احتمالی ریزش املاک فرسوده این اداره نسبت به ابلاغ اخطاریه رفع خطر به ملک فرسوده در کوچه اصفهانی اقدام به عمل آورد و طی گزارش های مردمی مبنی بر خطر ریزش عوامل و کارشناسان مربوطه به محل اعزام و بعد از تهیه گزارش نسبت به ابلاع اخطار اقدام کرد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.