سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه های سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسيرانی شهر تهران ‌ در مراسم سالگرد ارتحال امام

نحوه خدمات رسانی سازمان تاكسيراني شهر تهران در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) اعلام شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران برنامه‌هاي سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران جهت همكاري در برگزاري باشكوه مراسم و خدمات‌رساني به شهروندان شركت‌كننده در مراسم از ساعت 6 صبح روز يكشنبه آغاز مي‌شود.
احمدي‌بافنده مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: با عنایت به حجم زائرین حرم مطهرحضرت امام خمینی(ره) و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف حرم مطهر، سازمان تاکسیرانی شهر تهران نسبت به جابجايي مسافران از پايانه­‌هاي تاكسيراني به سمت ايستگاه‌هاي مترو و از آنجا به طرف مرقد مطهر حضرت امام خميني (ره) بالعكس اقدام می‌نماید. همچنین وی از ايجاد تسهيلات ويژه توسط 300 دستگاه تاکسی ون كه به صورت صلواتي درسه محوربه زوار سرويس‌رساني مي‌نمايند خبر داد و گفت: اين ون‌ها از ميدان شهيد كاظمي بزرگراه خلیج فارس تا پل دانشگاه آزاد اسلامي و مسير پل شهيد صنیع خانی، صالح آباد تا فلكه ساعت و همچنين از مسير سه‌راه باقرآباد به سمت فلكه ساعت به صورت رفت و برگشت در حركت خواهند بود.
وي اظهار داشت: همچنين تعداد 150 دستگاه تاكسي جهت ستاد گمشدگان در ضلع شمالي حرم مطهر مستقر تا براي سرويس‌رساني به شهروندان اقدام نمايند./ف 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.