سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميکسر بتن باز حادثه آفريد

برخورد خودروی سنگین میکسر بتون با خودروی سواری در بزرگراه امام علی (ع)سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  اجتماعي باشگاه خبر نگاران ،در پی برخورد یکدستگاه میکسر سیمان با خودرو سواری در جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) بعداز پل شهید همت و تماس شاهدان حادثه با سامانه 125 آتش نشانی ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 23 را عصر روزگذشته به صدا درآورد وآتش نشانان بلافاصله بسوی آدرس اعلام شده حرکت کردند.
علی امینی معاون منطقه سه عملیات دراین باره گفت:در محل حادثه یک دستگاه میکسر حمل بتون به علت نامشخص با یک دستگاه خودرو سواری برخورد کرده بود وبراثراین برخورد خودروسواری از مسیر منحرف و در جوی حاشیه بزرگراه متوقف و میکسر نیز در مسافتی جلوتر واژگون شده بود.
وی در ادامه افزود : آتش نشانان به محض رسیدن محل را ایمن کرده و با قطع برق باطری و جلوگیری از نشت بنزین هر دو خودرو از بروز آتش سوزی و انفجار پیشگیری کردند.
امینی با اشاره به مصدومیت سرنشینان خودروسواری و راننده میکسر خاطر نشان کرد: آتش نشانان با بازدید افرادی که در خودرو ها بودند متوجه شدند راننده میکسر از ناحیه دست و دو سرنشین سواری نیز که هردو خانم بودند یکی ازناحیه قفسه سینه و دیگری از ناحیه مچ پا مصدوم شده بودند که برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند .
وی افزود: آتش نشانان برای متعادل کردن میکسر ، با استفاده از جرثقیل 55 تنی ایستگاه 71 میکسر را به حال تعادل درآورند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.