سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرانترين ها در جدول

اين بار در ليست گرانترين ها لاک ناخن زنانه هم به چشم مي خورد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ليست گرانترين ها از لاک ناخن زنانه تا مواد غذايي به چشم مي خورد.

گران‏ترین لاک ناخن جهان

کمپانی ( Models Own ) در لندن یک لاک ناخن ویژه ساخته است که درب این لاک ناخن،دست ساز است و در ساخت آن طلای زرد و ۱۱۱۸ الماس به کار رفته است.
قیمت این لاک ناخن ۱۳۲٫۸۰۰ دلار می باشد.


گران‌ترین گونه قارچ جهان

قارچ سپید دنبلان (White Truffle ) گرانترین قارچ خوراکی جهان است.قیمت هر کیلو از این قارچ به بیش از ۳ هزار دلار می رسد.این قارچ ها تنها در نواحی پیمونت، املیا رومانیا ، توسکانی و مارکه ایتالیا و همچنین در شبه جزیره ایستریا در کرواسی یافت می شوند.این قارچ ها زیرزمینی هستند و تنها با کمک سگ های آموزش دیده می شود مکان این قارچ ها را پیدا کرد.



گران‏ترین همبرگر جهان

آشپز فرانسوی ( Hubert Kelleris ) در رستوران خود در هتل و کازینوی ماندلای بی در لاس و گاس همبرگری با نام درست می کند که گرانترین همبرگر جهان است.قیمت این همبرگر ۵۰۰۰ هزار دلار است.(معادل ۵ میلیون تومان( این همبرگر با گوشت کوبه ژاپنی،قارچ سیاه دنبلان،یک نان فرانسوی و سس قارچ دنبلان درست می شود.


یکی از گرانترین نوشیدنی های جهان

یک بطری نوشیدنی Château Pétrus (۱۹۹۵)که یک نوع نوشیدنی بوردو می باشد و قیمت این بطری نیز ۳۳۴۰ یورو می باشد. نوشیدنی های بوردو در فرانسه تولید می شوند و یکی از گرانترین نوشیدنی های جهان هستند.

گران‏ترین کاسه گوشت گاو با رشته فرنگی

رستوران( The Niu Ba Ba )در زبان چینی "گوشت گاو پدر”در تایپه پایتخت تایوان یک رستوران کوچک دارای ۴۰ صندلی می باشد که یک کاسه گوشت گاو با رشته فرنگی را به قیمت ۳۲۴ دلار سرو می کند.این خوراکی خوشمزه برای ۱۵ سال است با یک دستور کار سرو میشود:۱۲۰ گرم رشته فرنگی، ۴-۵ تکه گوشت ۲٫۵ سانتی مترمربعی ، یک تکه تاندون گوشت گاو و سوپ .

گران‏ترین گوشی موبایل جهان

جواهر ساز اتریشی پیتر آلیسون(Peter Aloisson) با به کار گیری الماس و طلا در تزیین گوشی iPhone 3G Kings Button گرانترین گوشی موبایل جهان را ساخت.این گوشی موبایل استثنایی و لوکس،۲,۵۱۷,۳۴۵ دلار ارزش آن میباشد.دور تا دور گوشی موبایل را خطی از طلای سپید،با ۱۳۸ برلیان از بهترین نوع الماس پوشانده است.همچنین در ساخت آن ۱۸ قیرات طلای زرد،سپید و سرخ به کار رفته است.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.