سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) صورت مي گيرد؛

تجهيز بيمارستان صحرايي قائم (عج) در صحن مطهر حضرت امام(ره)

مسئول گروه تجهيزات پزشكي معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع دانشگاه علوم پزشكي تهران از تجهيز بيمارستان صحرايي قائم (عج) در صحن مطهر حضرت امام(ره) خبر داد.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، مهندس شهريار ارسيلو ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: بيمارستان صحرايي قائم (عج) به مناسبت سالگرد ارتحال ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در صحن شرقي مرقد مطهر حضرت امام(ره) به همت گروه تجهيزات پزشكي معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع دانشگاه و با همكاري بيمارستان حضرت رسول اكرم(ص) و با پشتيباني حوزه مقاومت بسيج دانشگاه علوم پزشكي تهران برپا شد.

وي افزود: بيمارستان صحرايي قائم (عج) در ايام سالگرد ارتحال حضرت امام و يوم الله پانزده خرداد با بيش از 70 پرسنل پزشكي و كادر اجرايي و پشتيباني، آماده خدمت به زائرين حرم مطهر به صورت رايگان خواهد بود.

مهندس ارسيلو با اشاره به اينكه سال گذشته با همكاري بيمارستان سينا اين بيمارستان برپا گرديد، گفت: در سالجاري اين بيمارستان با همكاري بيمارستان حضرت رسول اكرم(ص) آماده خدمت رساني به زائرين محترم است.

وي تصريح كرد: اين سازه بيمارستاني از چادرهاي سريع الاحداث تشكيل شده كه از دو بعد نيز حائز اهميت است؛ با توجه به اهميت خدمت رساني به مردم عزيزمان مي توانيم توانايي خودمان را در زمان بسيار ناچيز مورد سنجش قرار دهيم تا در مواقع نياز و با بالاترين خدمات و بهترين كيفيت اين سازه ها را برپا كنيم.

مهندس ارسيلو يادآور شد: اين بيمارستان از كليه تجهيزات برخوردار است ولي بسته به نياز و موقعيت، بعضي از بخش هاي آن را از جمله؛ بخش اورژانس ،بخش بستري مردان و زنان با 20 تخت،بخش ترياژ، بخش مراقبت ويژه نوزادان و ICU به صحن شرقي حضرت امام(ره) منتقل كرده ايم كه بصورت رايگان بهمردم ارائه خدمت مي دهند.

مسئول گروه تجهيزات پزشكي معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع دانشگاه خاطر نشان كرد: برپايي اين بيمارستان يك كار گروهي است و با همكاري همه جانبه قسمتهاي مختلف دانشگاه هر ساله به منظور ارائه خدمات مطلوب و ارزشمند در صحن مرقد مطهر حضرت امام(ره) برپا مي شود كه سعي كرده ايم اين بيمارستان صحرايي، امسال با كمترين موانع و مشكلات داير باشد و نتايج بهتري را شاهد باشيم./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.