سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /تا پایان دولت دهم ؛

45 طرح ماندگار بهره برداری می شود

استاندار هرمزگان گفت: در استان 45 طرح ماندگار شناسایی شده است که تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ؛عزیزی در جلسه بررسی طرح های مهرماندگار استان افزود: در ستاد طرح های ماندگار دولت 800 طرح در کل کشور شناسایی شد که استان هرمزگان با 45 طرح بیشترین طرح را در بین استان ها دارد.

وی اعتبار طرح های مهر ماندگار در هرمزگان را 150 هزار میلیارد ریال اعلام کرد که به طور 100 درصد به طرح ها اختصاص یافته است.

استاندار هرمزگان گفت: پل خلیج فارس، بزرگراه 110 کیلومتری بندرعباس - عسلویه, بهره برداری از فولاد کاوه جنوب، افزایش ظرفیت 30 هزار بشکه ای نفت و 70 میلیون فوت مکعب گاز در میدان نفتی هنگام و تولید 36 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از طرح های مهر ماندگار در استان است.

عزیزی افزود: اجرای خط انتقال و شبکه آبرسانی به جاسک از سد جگین در شرق هرمزگان، بهره برداری از مراکز پرتو درمانی و شیمی درمانی بندرعباس با 95 درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان رودان با 55 درصد پیشرفت و بیمارستان بشاگرد با صد در صد پیشرفت از دیگر طرح های استان است.

عزیزی گفت: تفاوت طرح های ماندگار با دیگر طرح ها در زمان بهره برداری و پشتیبانی از آنها است و این یک فرصت است که در اختیار استانها قرار گرفته است./ب


برچسب ها: طرح ، ماندگار ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.