سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صورت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه:

200 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می شود

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) گفت: با پرداخت 600 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در سال جاری تا پایان سال 200 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مصطفی پور گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته 600 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در سال جاری ارایه می شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت پیروی از برنامه ای ضابطه بند و براساس استراتژی صندوق مهر ما به طور متوسط ماهیانه 50 میلیارد تومان دسترسی به منابع داریم و امیدواریم با پرداخت این تسهیلات بتوانیم تا پایان سال 200 هزار فرصت شغلی در سطح کشور ایجاد کنیم.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: رعایت تعادل،‌ انصاف،‌ میانه روی در پرداخت تسهیلات امری ضروری است چرا که قرض الحسنه متعلق به مردم است و باید به مردم آسان گرفت تا مبادا حقشان ضایع شود و همچنین باید ضوابط و ضمانت های لازم را در نظر گرفت تا تسهیلات منجربه ایجاد مشاغلی پایدار شود.

در ادامه مدیر کل روابط عمومی صندوق مهر امام رضا (ع) با اشاره به برگزاری همایش سراسری مدیران ستادی و استان های صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) گفت: در این همایش پنل های تخصصی معاونت ها و مدیریت های مستقل به ترتیب در حوزه های مدیریت حراست معاونت اداری و مالی معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات مدیریت حقوقی مدیریت بازرسی و حسابرسی مدیریت وصول مطالبات مدیریت روابط عمومی و حوزه مدیر عامل مدیریت اعتبارات و تسهیلات برگزار شد.

گفتنی است،‌در این همایش همچنین با اشاره به ادغام بانک قرض الحسنه مهر ایران در صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) به لزوم هم افزایی این دو مجموعه تاکید کرد.

در ادامه حمیدرضا مجردی مدیر سازمان همیاری اشتغال واحد کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر اشتغال یکی از دغدغه های اصلی و مشغله فکری دولتمردان و مردم است افزود:‌این مشکل با مرور زمان دامنگیر جامعه شده لذا برطرف کردن آن نیز طرحی زمان بر است.

وی افزود: همان طور که از بین بردن یک عادت در جامعه کاری مشکل بود رفع مشکل اشتغال نیز کاری مشکل و نیازمند نظم است.

مدیر سازمان همیاری اشتغال واحد کردستان خاطر نشان کرد: به کارگیری دو مقوله تقوا و نظم در جایگاه خودشان در انجام امورات موجب موفقیت در زندگی و سربلندی جامعه می شود./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.