سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای بزرگ‌ترین خدمت خبرگان رهبری به انقلاب است

امام جمعه نهبندان گفت: انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب و نظام اسلامی بزرگ‌ترین خدمت خبرگان رهبری به جامعه مسلمانان است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی با اشاره به سالروز ارتحال امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) بزرگ‌مردی بودند که برای مبارزه با استکبار و استبداد به پا خواسته و انقلاب اسلامی را خلق کردند.

وی ادامه داد: امام (ره) از شخصیت بزرگ دینی و الهی برخوردار بودند و در واقع بعد از ائمه معصومین(ع) کسی به جامعیت امام خمینی (ره) در بین رهبران بزرگ تاریخ نمی‌توان یافت.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه امام خمینی (ره) دارای خصایص و آرمان‌های معنوی، الهی و سیاسی قوی بودند، تصریح کرد: به همین لحاظ امروزه اندیشه و پیام‌های امام راحل در سراسر جهان انتشار و انعکاس پیدا کرده و سبب بیداری ملت‌ها به ویژه ملل مسلمان شده است.

وی انقلاب اسلامی را شاهکار و معجزه امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: امام (ره) با توکل به خدا و پشتیبانی ملتی مستضعف اما بصیر و ولایی انقلاب عظیم اسلامی را خلق کردند که امروزه مایه الگوبرداری و اسوه تمام کشورهای منطقه و حتی جهان برای رهایی از زیر سیطره استکبار شده است.

امام جمعه نهبندان اضافه کرد: تثبیت انقلاب، قانون‌مداری، ولایت‌مداری و خدمت به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان از الزامات انقلاب اسلامی امام (ره) است.

وی ادامه داد: خبرگان نخست آیت‌الله خامنه‌ای را برای رهبری این نظام و انقلاب انتخاب کردند که انتخاب معظم‌له به این منظور بهترین و بزرگ‌ترین خدمت مجلس خبرگان به نظام اسلامی و ملت محسوب می‌شود.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: آیت‌الله خامنه‌ای طی این سال‌ها به خوبی کشتی انقلاب اسلامی را هدایت کرده و با تدابیر حکیمانه و مدبرانه خویش هرگز نگذاشتند که به این انقلاب خدشه‌ای وارد شود./ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.