سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آمادگی دستگاه‌های دولتی قم برای پذیرایی از مسافران نیمه خرداد

با فرا رسیدن ایام 14 و 15 خرداد، دستگاه‌‌های دولتی قم آماده خدمات‌رسانی به مسافران و زائران بارگاه امام خمینی(ره) و مسافران این ایام هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ادارات و نهادهای دولتی استان قم همزمان با بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اقدام به ارائه خدمات به زائران و مسافران خواهند کرد.

اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم اقدام به اعزام 250 نفر از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در قالب کاروان فرهنگی و برپایی ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از زائران و مسافران همزمان با ایام 14 و 15 خرداد ماه کرده است.

همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان علاوه بر اعزام کاروان به مرقد مطهر حضرت امام (ره) تعداد 20 تن دوغ بهداشتی را در قالب پاکت‌های 200 سی‌سی در ایستگاه‌ صلواتی پایگاه شهدای جهاد کشاورزی در پارکسوار رودخانه قم در بین زائران و مسافران توزیع خواهد کرد.

اداره کل دامپزشکی استان قم نیز همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، کشیک فروش و عرضه فرآورده‌های خام دامی را در مسجد مقدس جمکران و بخش مرکزی انجام خواهد داد و متقاضیان می‌توانند به منظور تهیه فرآورده‌های دامی با شماره تماس 1512 تماس حاصل کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.