سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمايش شيوه‌هاي متفاوت در هنرهاي تجسمي

شيوه هاي متفاوت هنرهاي تجسمي در نگارخانه شيث به نمايش گذاشته شده است.

صدف منوشان،از هنرمندان نقاش در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت:در نمايشگاهي كه با عنوان هنرهاي تجسمي در نگارخانه شيث برگزار كرده‌ام؛آثاري در زمينه نقاشي، تصويرسازي،نگارگري،مجسمه سازي،نقش برجسته را به نمايش گذاشته‌ام.
وي اظهار داشت:در اين نمايشگاه حدود 26 اثر در زمينه رشته‌هاي مختلف هنرهاي تجسمي به نمايش گذاشته شده است.
وي درباره اهميت برگزاري نمايشگاه براي هنرمندان نيز گفت:يكي از اهداف برگزاري اين نمايشگاه نمايش شيوه‌هاي جديدي در خلق آثار تجسمي و نيز ايجاد ارتباط ميان هنرهاي سنتي و هنرهاي تجسمي بوده است.
وي در ادامه اظهار داشت:هر هنرمندي در خلق هنري كه به آن مي‌پردازد،قطعاً تكنيكي متفاوت را به كار مي‌برد؛بنابراين با خلق تكنيك هاي جديد مي‌توان نگاه‌ها را به شيوه خلق اثر هنرمند مربوط با يك تكنيك خاص كرد.
وي كه تاكنون در نمايشگاه‌هاي گروهي فراواني شركت كرده است،در ادامه گفت:شركت در نمايشگاه‌هاي گروهي باعث معرفي تعدادي از هنرمندان جوان به جامعه هنري مي‌شود و اين در حالي است كه در نمايشگاه‌هاي انفرادي هنرمند با نمايش آثار و در حقيقت اختصاص دادن فضاي نمايشگاهي به ارائه تازه‌ترين آثاري كه خلق كرده بهتر به جامعه هنري معرفي مي‌شود و به عبارت ديگر تلاش براي برگزاري نمايشگاه‌هاي انفرادي مفيد فايده خواهد بود.
وي در ادامه گفت:البته در اين بين حمايت اساتيد هنرهاي تجسمي به منظور نمايش آثار هنرجويان خود در قالب نمايشگاه گروهي نيز قطعا تاثيرات فراواني را خواهد داشت.

* ديده شدن آثار هنرمندان جوان در نمايشگاه‌هاي انفرادي

منوشان در ادامه گفت:زماني كه هنرمند در نمايشگاه انفرادي آثارش را به نمايش مي‌گذارد در صورتي كه هنرمندان پيشكسوت هنرهاي تجسمي از نمايشگاه وي بازديد كنند؛قطعا نتايج مطلوبي را براي هنرمند در پي خواهد داشت.
اين هنرمند جوان هنرهاي تجسمي گفت:نمايشگاه هنرهاي تجسمي كه در نگارخانه شيث برپا شده است تا 12 خرداد در اين نگارخانه ادامه خواهد داشت./ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.