سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض آمريكايي ها نسبت به برگزاري اجلاس گروه بیلدربرگ

گروهی از معترضان در حال برنامه‌ریزی برای برپایی تظاهرات علیه نشست 150 شخصیت در اجلاس سری گروه بیلدربرگ در ویرجینیا هستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري راشاتودي ؛  روزنامه‌نگاران و منتقدین این کنفرانس مخفی سالانه در نزدیکی هتل محل برگزاری این اجلاس موضع گرفته‌اند. به نظر می‌رسد یکی از برنامه‌های اصلی مافیای مزبور در اجلاس امسال تصمیم‌گیری در این خصوص باشد که از چه کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دفاع کند؟

الکس جونز ، یک تحلیلگر مسائل سیاسی به راشاتودی گفته است : در این اجلاس است که در خصوص سیاست‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد. در این اجلاس عموما شخصیت‌هایی چون هنری کیسینجر و دیوید راکفلر حضور به هم می‌رسانند اما در برنامه سال گذشته شخصیت‌هایی چون مدیر گوگل، رئیس بانک جهانی، رئیس بانک مرکزی اروپا و حتی وزیر اقتصاد یونان نیز حضور داشتند.

به نظر می‌رسد یکی دیگر از مواردی که امسال مورد تصمیم‌گیری واقع می‌شود، همچنین نام معاون اول میت رامنی، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات باشد.

این اجلاس فرصتی را برای جنبش تسخیر ایجاد خواهد کرد تا بار دیگر با اعتراض به این واقعه سری، بر نقش خود در جنبش اجتماعی مردم آمریکا تاکید کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.