سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معادلات فصل نقل و انتقالات روی عملکرد بازیکنان در طول فصل تأثیر دارد

مدیر روستا: بائو حتماً فکر حلال و حرام بودن پولی که به خانه می برد را کرده است

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: من در مورد 3 کارته شدن بائو قبل از بازی با تراکتورسازی صحبت کرده بودم و کمیته انضباطی باید به این مسئله رسیدگی کند.

علی اصغر مدیر روستا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فصل گذشته ما بازی حساسی با تراکتورسازی تبریز داشتیم و بائو بدون دلیل قبل از این دیدار 3 کارته شد و من در مورد این اتفاق صحبت کردم و حالا بائو به تیمی رفته که سرمربی فصل قبل تراکتورسازی هدایت آن را برعهده گرفته است من نباید به این مسائل رسیدگی کنم بلکه کمیته انضباطی باید به آن رسیدگی کند.

وی افزود: به نظر من بائو یک بازیکن کاملاً حرفه ای است چون اسم حرفه ای روی این بازیکنان گذاشته اند اما تشخیص و قضاوت در مورد این مسئله با فوتبالی ها و کمیته انضباطی است.

او ادامه داد: معادلات فصل نقل و انتقالات روی عملکرد بازیکنان در طول فصل تأثیر دارد البته خیلی کم چنین اتفاقاتی می افتد و بازیکنان کمی هستند که دست به چنین کاری می زنند اما در مجموع فصل نقل و انتقالات در عملکرد این عده از بازیکنان تأثیر گذار است حتماً امثال بائو فکر حلال و حرام بودن پولی که به خانه می برند را کرده اند.

سرمربی فصل گذشته شهرداری تبریز اظهار داشت: فصل گذشته صد درصد در حق من ظلم شد نه در مورد من بلکه به تیم شهرداری تبریز هم ظلم شد ما نباید تنها به شخص فکر کنیم بلکه مجموعه را باید در نظر بگیریم متأسفانه در شهرداری تبریز از ابتدای فصل جلوی خیلی از مسائل را نگرفته بودند و در نهایت کار به اینجا رسید.

مدیر روستا در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا وجدان میثم بائو در حال حاضر راحت است یا نه گفت: وي مدعی است که اتفاقی نیفتاده و حتماً وجدانش راحت است اما قضاوت در مورد کاری که او قبل از بازی با تراکتورسازی در فصل گذشته کرد و حضورش در استقلال برای فصل جدید برعهده فوتبالی ها و کمیته انضباطی است./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.