سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاني‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکرات مسکو نتايج جديدي براي ايران و NPT خواهد داشت

کارشناس سياست خارجي گفت: ‌در مذاکرات مسکو راهکارهاي جديدي براي نزديک کردن ديدگاه هاي ايران با کشورهاي 1+5 ارائه خواهد شد.

حسن هاني‌زاده کارشناس مسائل سياست خارجي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه راهکارهاي جديد براي نزديک کردن ديدگاه هاي ايران با کشورهاي 1+5 راهکارهاي خوشبينانه اي است، اظهارداشت: در مذاکرات مسکو قطعا نتايج بهتري در مقايسه با مذاکرات استانبول و بغداد به دست خواهد آمد.

وي افزود: به دليل اينکه روسيه نقشي فرادستي در مذاکرات 1+5 دارد، مي‌تواند ديدگاه هاي ايران را با ساير کشورهاي طرف مذاکره کننده نزديک کند.

هاني زاده در ادامه با توجه به اينکه روسيه بدنبال راه حلي براي راضي کردن ايران و ساير کشورهاي طرف مذاکره کننده است، يادآورشد: به نظر مي‌آيد رئيس جمهور روسيه سعي دارد در اين مذاکرات ايران و کشورهاي 1+5 به نتيجه قابل قبولي برسند.

اين کارشناس سياست خارجي اظهار داشت: ‌غربي‌ها و آمريکا به دنبال مديريت بازار انرژي بالاخص نفت هستند و سعي در توقف برنامه هسته‌اي دارند.

حسن هاني زاده در پايان خاطرنشان کرد: ‌آمريکا و غرب سعي دارند با ايجاد نوسانات در قيمت نفت، مهار حامل هاي انرژي را در دست بگيرند، ولي در کنار آن روس ها باتوجه به پرونده هسته‌اي ايران تلاش دست آمريکا را از اين ابزار قطع کنند.

 /ر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.