سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بیش از 500 مبلغ به مساجد استان تهران

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران از اعزام 530 مبلغ به مساجد استان تهران و البرز در مراسم اعتکاف امسال خبر داد.

حجت الاسلام علی امیری آتشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم اعتکاف در 440 مسجد در استان تهران و 90 مسجد در استان البرز با حضور مبلغان اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
وی با اشاره به عمق بخشی به برنامه های اعتکاف در مساجد گفت: در راستای عمق بخشی به برنامه های اعتکاف حلقه های معرفتی با حضور اساتید مربوطه برگزار می شود.
حجت الاسلام امیری آتشانی در این باره تصریح کرد: مراسم اعتکاف فرصتی است تا جوانان در راستای ارتقای معرفت و دانش و برگزاری مراسم عبادی اعتکاف در حلقه های معرفت شرکت نموده و از مطالب عنوان شده توسط اساتید بهره مند شوند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برگزاری مسابقه خاطره نویسی و مقالات با محوریت اعتکاف و ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) یکی دیگر از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ماه رجب است.
وی ادامه داد: معتکفین می توانند خاطرات خود را در زمینه مراسم اعتکاف به دبیر خانه این مسابقه واقع در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران ارسال کنند. /ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.