سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان رژيم‌صهيونيستي به شکست جنگ رواني عليه ملت سوريه

رئيس يگان ويژه عمليات رواني عليه سوريه در اداره اطلاعات نظامي رژيم صهيونيستي به شکست عمليات رواني عليه سوريها اذعان کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الدنيا، "عاموس ملکا" يکي از افسران برجسته ارتش اشغالگر اسرائيلي و رئيس کنوني اداره اطلاعات نظامي (امان) است.

"نيّر حسون اشترن"، نويسنده اسرائيلي در مقاله اي با اشاره به شکست جنگ رواني اسرائيل عليه سوريها نوشته است: "عاموس ملکا" و رفقايش تلاش کردند به رسانه هاي دوستشان در سراسر جهان تا حد امکان جهت بدهند تا پيامهاي ويژه اي پخش کنند به اين اميد که به طور مستقيم بر تصميمات بشار اسد تأثير گذارد.

شايعه سازي و انتشار آن از طريق رسانه هاي دوست اسرائيل و رسانه‌هاي مخالفان سوري يا از طريق اشخاص و همچنين انتشار خبرهاي تبليغاتي براي ملت سوريه از طريق رسانه هاي عربي دوست رژيم صهيونيستي، انتشار مقالات و گزارشهاي خبري طراحي شده براي ضربه زدن به روحيه رهبران سياسي، نظامي و امنيتي در سوريه از ديگر مأموريتهاي اين گروه است.

اما آخرين بخش و مهمترين بخش مأموريت اين يگان درباره سوريه که عاموس ملکا مسئوليت آن را به عهده دارد پيگيري خبرها و اظهارات و تحرکات بشار اسد و افراد نزديک به اوست.

جاي تعجب آن است که اسرائيلي ها اذعان کرده اند آنچه عليه سوريه انجام داده اند شکست خورده و آنها را مأيوس کرده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.