سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبكه سی ان ان نيمي از مخاطبان خود را از دست داد

آمار و ارقام منتشر شده نشان می دهد ، شمار بینندگان و مخاطبان شبکه آمریکایی سی ان ان به پایین ترین حد خود طی 20 سال گذشته رسیده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبكه پرس تی وی ؛ آمار و ارقام اخیر حاکی از آن است که سیاست های جانبدارانه شبکه های خبری آمریکا موجب شده تا آنها بخش قابل توجهی از مخاطبان و بینندگان خود را از دست دهند.

آمار و ارقام منتشر شده نشان می دهد که شمار بینندگان و مخاطبان شبکه آمریکایی سی ان ان به پایین ترین حد خود طی 20 سال گذشته رسیده است.

بر اساس این آمار که مربوط به ماه می سال 2012 است شبکه سی ان ان نسبت به این ماه در سال گذشته در حدود نیمی از مخاطبان خود را از دست داده است. همچنین این شبکه از نظر میزان اخبار برای مخاطبان طیف سنی 24 و 25 نیز در سطح پایینی نسبت که ماه های گذشته قرار دارد.

براساس اين گزارش ،  شبکه های «فاکس نیوز» و «ام اس ان بی سی» نیز به دلیل سیاست های خود در پوشش اخبار اخیر آمریکا و جهان، از نظر تعداد مخاطب با کاهش قابل توجهی مواجه شده اند.

پیش از این نیز  کارشناسان رسانه با اشاره به رویکردهای جانبدارانه شبکه سی ان ان از دولت جورج بوش طی جنگ عراق نسبت به کاهش بینندگان این شبکه هشدار داده بودند. حتی کریستین امان پور رئیس خبرنگاران بین الملل این شبکه به علت فشار های دولت برای حمایت سی ان ان  از عملکرد ارتش آمریکا برای مدتی از این مجموعه کناره گیری کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.