سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران:

امروز ايران اسلامي به‌واسطه وجود مقام معظم رهبري كانون بيداری اسلامی شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین سعيدی گفت: اگر امروز ايران كانون بيداری اسلامی است به خاطر رهبری امام خامنه‌ای و حمايت تمام و كمال مردم است.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعيدی، نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم توديع و معارفه نماينده ولی فقيه در سپاه روح الله استان به تشريح انقلاب توحيدی پرداخت و امام خمينی(ره) را موسس انقلاب و رهبر معظم انقلاب را استقرار بخش انقلاب دانست و افزود: امام خامنه‌ای(مدظله) در طول 24 سال، انقلاب اسلامی ايران را تحكيم بخشيد و از حريم آن صيانت كرد.

وی با تبريك 13 رجب سالروز ميلاد مسعود جانشين رسول اكرم(ص) اظهاركرد: مشكل صدر اسلام نياز به رهبری بود. رهبری از جنس همان رهبر قبلی كه انقلاب حضرت رسول(ص) را استحكام بخشيد و از خطرات مصون ساخت ولی متأسفانه اين اتفاق نيفتاد.

حجت‌الاسلام سعيدی در ادامه بسترسازی، پيروزی، استقرار و استكمال را چهار مرحله در انقلاب‌های توحيدی دانست و گفت: در انقلاب توحيدی اين چهار مرحله الزامی است و اگر با اين فرمول‌ انقلاب‌ها را مورد بررسی قرار دهيم متوجه علت به سرانجام نرسيدن آنها می‌شويم.

وی حضور مردم را شرط كافی و رهبری الهی و شريعت را شروط لازم برای برای ايجاد جامعه توحيدی عنوان كرد و گفت: نقش مردم توليد ولايت نيست ولی توليد قدرت برای ولايت است.

حجت‌الاسلام سعيدی با تأكيد بر لزوم حضور مردم جهت ساخت بستر لازم برای حكومت الله در جامعه گفت: در انقلاب موسی‌بن عمران (ع) بسترسازی و پيروزی انجام گرفت اما استقرار پيدا نكرد و با شكست مواجه شد.

وی تداوم انقلاب را در دست‌های مردم دانست و افزود: پيامبر(ص) نيز پس از بسترسازی و پيروزی به مرحله استقرار رسيد و در آن مرحله به مدت 10 سال انقلاب ايشان استقرار پيدا كرد و يك حكومت اسلامی مستحكم شد، اما در مرحله آخر يعنی انتقال رهبری مردم دچار اشتباه شدند كه اين مرحله از مراحل سخت انقلاب است.

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پايان خاطرنشان كرد: اگر امروز ايران كانون بيداری اسلامی است به خاطر رهبری امام خامنه‌ای و حمايت تمام و كمال مردم در مرحله استكمال است و رمز پيروزی، پيوند حاكميت رهبری دوم با رهبری اول است.

گفتني است، در پايان اين مراسم حجت‌الا‌سلام محمد ذبيحی به عنوان مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه روح‌‌الله معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام رضا نوراللهی تقدير به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.