سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوفی عنان با مقامات اردن ديدار كرد

کوفی عنان در سفری کوتاه به اردن با نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري شين هوا ؛ کوفی عنان فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب در سفر به اردن با "فایز طراونه" نخست وزیر این کشور دیدار و گفت‏وگو کرد.

عنان در این دیدار، نخست وزیر اردن را در جریان سفرش به سوریه، دیدار با بشار اسد و نتایج این سفر قرار داد.

در این دیدار، آخرین تحولات جاری در سوریه و تلاش های صورت گرفته به منظور پایان دادن به بحران این کشور و توقف خشونت ها مورد ارزیابی قرار گرفت. نخست وزیر اردن ضمن اعلام حمایت از طرح کوفی عنان، بر ضرورت پایان دادن مسالمت آمیز به بحران سوریه تاکید کرد.


عنان نیز اظهار امیدواری کرد ، جامعه بین المللی هرچه سریع‏تر زمینه را برای پایان دادن به خشونت ها و حل مسالمت آمیز بحران سوریه فراهم کند.

پس از این دیدار، عنان با "ناصر جوده" وزیر امور خارجه اردن نیز دیدار و گفت‏گو کرد.

تحولات جاری سوریه و تلاش های صورت گرفته به منظور پایان دادن به خشونت ها در این کشور، محور دیدار فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب با وزیر امور خارجه اردن بود.

دو طرف در این دیدار بر لزوم رایزنی و همکاری هرچه بیشتر به منظور حل بحران سوریه تاکید کردند . ناصر جوده پس از این دیدار با حضور در یک نشست مطبوعاتی گفت: در این دیدار آخرین تحولات سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مجموع این دیدار بسیار سودمند بود.

وی افزود: اردن همچنان معتقد است که بحران جاری در سوریه باید به طور مسالمت آمیز پایان یابد و تمامیت ارضی سوریه و سلامت ملت آن حفظ شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.