سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الاخباريه؛

رژيم صهيونيستي بر موضع خصمانه اش برابر ايران پافشاري مي کند

شبکه تلویزیونی الاخباریه گزارش داد رژيم اسرائیل بر مواضع خصمانه خود درباره فعاليت هسته ای صلح آمیز ایران تاکید دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، مخالفان ایران بخواهند یا نخواهند، این کشور به یکی از اعضای باشگاه هسته ای جهان تبدیل شده است ولی اسرائیل می کوشد بحران در روابط ایران و غرب ادامه داشته باشد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد متوقف کردن غنی سازی اورانیوم در ایران، خارج کردن اورانیوم غنی شده این کشور به خارج و از بین بردن تاسیساتی که به این کشور در تولید اورانیوم غنی شده کمک می کند حداقلی برای اطمینان غرب مبنی بر نبود برنامه ای در ایران برای ساخت سلاح هسته ای است.
وی تصریح کرد قدرت های جهان باید مواضع بسیار شدیدی در برابر ایران اتخاذ کنند، این کشور باید همه اورانیوم غنی شده را از این کشور خارج کرده و تاسیسات هسته ای مستحکم در نزدیکی شهر قم را از بین ببرد.
این شبکه افزود: اسرائیل بارها به تلاش های خود برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران از طریق حملات ویروسی اشاره کرده است. تاسیسات هسته ای ایران در شهرهای مختلفی قرار دارد و تا کنون نیز اسرائیل به نتیجه ای در این حملات نرسیده است. اسرائیل در حالی علیه فعاليت هسته ای صلح آمیز ایران مواضعی خصمانه اتخاذ می کند که ماهیت برنامه هسته ای تل آویو کاملا نظامی است و بیش از دویست کلاهک هسته ای دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.