سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرکت کاروان پیشگیری از دخانیات در محلات غرب تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: همزمان با هفته بدون دخانیات کاروان پیشگیری از دخانیات در سطح محلات غرب تهران در حال گردش است.

عباس بابازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: براساس شعار سازمان بهداشت جهانی، در هفته بدون دخانیات برنامه های متنوعی در سطح محلات منطقه، متناسب با روز شعار هفته اجرا می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 ادامه داد: راه اندازی کاروان پیشگیری از دخانیات با به نمایش گذاشتن ابزارهای استفاده از مواد دخانی و ماکت هایی از افراد مبتلا به اعتیاد، همراه با اجرای تئاترهای نمایش و موسیقی از مهم ترین برنامه های منطقه در هفته بدون دخانیات است.
وی اضافه کرد: این کاروان از روز شنبه 6خرداد به مدت 4 روز در سطح منطقه به گردش در می آید و در میادین اصلی منطقه مستقر می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 به برپایی 36 ایستگاه اطلاع رسانی و مشاوره در مسیر تقاطع پونک تا ایستگاه مترو صادقیه اشاره و تصریح کرد: این مسیر به عنوان مسیر بدون دخانیات انتخاب شده و با برپایی ایستگاهها در طول این مسیر مضرات مصرف مواد دخانی به شهروندان یادآوری می شود.
بابازاده در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تئاتر اجرای مسابقات نقاشی و مقاله نویسی با موضوع مضرات مصرف مواد دخانی- برگزاری مراسم نمادین دفن سیگار و قلیان- گرفتن نمادین سیگار از افراد سیگاری و اهدای شاخه گل به آنها از دیگر برنامه های منطقه در هفته بدون دخانیات است./ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.