وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 800 پیام در این مرکز ثبت شده است که ارزیابی پیامها حاکی از کاهش سهم انتقاد و شکایت شهروندان و افزایش کیفیت رسیدگی بوده است.
جوکار تصریح کرد: اقدامات خوب و موثر پیرامون فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی کاهش 50 درصدی میزان گلایه مندی از کارکنان، نشان ارتقای سطح کیفی عملکرد منطقه بوده است.
وی گفت: در سال جاری درصدد هستیم با کنترل بیشتر عملکردها در بخش نظافت صحیح و مستمر معابر، رفع نارضایتی از عملکرد برخی رانندگان حمل و نقل عمومی به وضعیت عالی دست پیدا کنیم./ا