سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعه، اختتاميه مسابقات كورس بهاره

سرپرست فدراسيون سواركاري روز جمعه 19 خرداد در اختتاميه مسابقات كورس بهاره گنبد حضور پيدا مي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  رقابت هاي كورس بهاره گنبد كاووس اين هفته روز 19 خرداد در اين شهرستان به كار خود پايان مي دهد و محمود حيدري سرپرست فدراسيون سوار كاري نيز از نزديك شاهد اختتاميه اين مسابقات خواهد بود.
در ادامه گزارش آمده است، كورس بهاره يزد نيز مدتي پيش به كار خود پايان داد و ادامه اين كورس به آ‌ق قلعه در استان گلستان است.
 اين گزارش حكايت مي كند: مجموعه سوار كاري گنبد كاوس كه در آن مسابقات  كورس انجام  مي شود تجهيزات و امكانات فرسوده اي دارد و قرار شده است كه طي روزهاي آينده از سوي شركت توسعه و نگهداري امكان ورزشي باز سازي شود و در اين اقدام پيست اين محل  كه از و ضعيت نامناسبي دارد و براي سوار كار واسب خيلي  خطر ناك است بهسازي مي شود و بعد از آن جايگاه تماشاچيان و ديگر مكانهاي اين مجموعه بازسازي خواهد شد.
 بر اساس اين گزارش، مجموعه سوار كاري گنبد نزديك به 40 سال است كه تجهيزات آن بصورت فرسوده و كهنه است و هر لحظه امكان دارد براي سوار كار و طرفداران بسيار اين ورزش كورس كه در زمان انجام مسابقات حاضر مي شود داشته باشد واين بازسازي نياز اساسي اين منطقه مي باشد .
اين گزارش اشاره مي كند:  براي حل مشكل قرنطينه فدراسيون سوار كار به طور جدي دنبال حل اين موضوع است و در آينده اي نزديك جلسات فدراسيون با سازمان دامپزشكي دنبال مي شود تا نتايج مورد نظر حاصل شود و سوار كاري ايراني با اسب شخصي به مسابقات بين المللي اعزام شود.
 گزارش ديگري يادآور مي شود، رقابتهاي ليگ برتر قفقاز نيز در كشور آذربايجان و در شهر باكو ادامه دارد از ابتداي سال كشور مان 4 سوار كار با اسب قرضي به اين رقابتها فرستاده است و فدراسيون قصد دارد تا براي اعزام بعدي سوار كاران با اسب شخصي رهسپار شوند.
 در پايان گزارش خاطر نشان مي شود: كارهايي كه در جهت حل مشكل قرنطينه صورت مي گيرد بايد به تائيد اتحاديه اروپا برسد تا آنها مجوز  حضور سوار كاران ايراني در ميادين بين المللي را بدهند./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.