سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ایمن‏ سازی محور های روستایی شهرستان دماوند

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: محور های روستایی شهرستان دماوند ایمن‏ سازی می شود.

اکبر وطن ‏دوست در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ما نیز مانند مردم روستای تمسیان نسبت به مسیر مواصلاتی این منطقه دغدغه بسیاری داریم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند افزود: مسئولان شورای اسلامی روستای تمسیان نیز باید محلی را برای تخلیه ریزش‏ های راه این روستا تعیین کنند.

وطن‏ دوست ادامه داد: پس از این مرحله، یک دستگاه گریدر برای تیغ‏ زنی کامل مسیر راه روستای تمسیان به منطقه اعزام می‏شود تا این راه برای استفاده مردم آماده شود.

وطن‏ دوست خط‏ کشی کامل جاده تمسیان و همچنین نصب گارد ریل در برخی نقاط این جاده روستایی با حضور پیمانکار مجری این طرح از دیگر اقدامات پیش روی عنوان کرد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با رد این اظهار نظر که "اداره راه ریزش ‏برداری راه ‏های بین مزارع را انجام نمی‏ دهد"، گفت: این گفته صحیح نیست.

وی یادآور شد: به هر روی امور عملیاتی اداره راه بر اساس پنج اولویت بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی، راه روستایی و به عنوان اولویت پنجم جاده بین مزارع صورت اجرایی به خود می ‏گیرد.

وطن ‏دوست ادامه داد: بدین ترتیب اگر کار  های از پیش تعیین شده در چهار اولویت نخست، کاهش یابد، بخشی از نیرو های اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند به هدف ساماندهی جاده بین مزارع به نواحی روستایی گسیل می‏ شوند./س

برچسب ها: راه ، روستا ، دماوند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.