سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز میلاد امام علی (ع) با «از کعبه تا بهشت » در رادیو قرآن

رادیو قرآن با ویژه برنامه «از کعبه تا بهشت » روز دوشنبه 15 خردادماه ولادت امیر مومنان علی (ع) را به جشن می نشیند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران روابط عمومی رادیو قرآن , ویژه برنامه «از کعبه تا بهشت »   کاری از گروه قرآن و مناسبت های ویژه است  که  به مناسبت ولادت  با سعادت حضرت علی (ع) به صورت زنده در روز دوشنبه 15 خردادماه  از ساعت 10:05  به مدت  یک ساعت  پخش می شود.
محبوبه کلانتر سردبیر و تهیه کننده این برنامه گفت: چون  امسال میلاد حضرت علی(ع) و قیام پانزدهم خرداد در یک روز است  مناسب دیدیم که یکی از بهترین اوصاف حضرت علی(ع) که جوانمردی و ایثار است که در لیله المبیت  و قیام علیه خوارج ثابت شد  بیان کنیم.
وی ادامه داد: در این برنامه تلاش داریم تا هدف و آرمان افرادی را که در روز 15خرداد 1342 قیام کردند و به شهادت  رسیدند را بررسی کنیم.
کلانتر با اشا ره به اینکه روز میلاد حضرت علی مرتضی (ع) را روز پدر نامیده اند گفت:درویژه برنامه  «از کعبه تا بهشت » با حضور حجت الاسلام پاینده نقش پدران در اداء نمودن  دستور العمل های دینی و قرآنی بررسی خواهد شد و از پدران شهدا که با ایثار و جوانمردی خود اسباب راحتی دیگران را فراهم کردند نیز یاد  می شود.
سردبیر و تهیه این  برنامه  در خصوص  تاثیر اعتکاف و اشاره به آن در برنامه  «از کعبه تا بهشت » نیز گفت:اعتکاف در خودسازی  و شکل  گیری  روح و روان معتکف  نقش بسزایی دارد پس در  این برنامه هم به این موضوع خواهیم پرداخت.

ویژه برنامه  «از کعبه تا بهشت » به سردبیری و تهیه کنندگی محبوبه کلانتر و گویندگی هادی ربیعی 15 خردادماه از ساعت 10صبح از شبکه رادیویی قرآن بر روی آنتن می رود./م
برچسب ها: جشنواره ، عکس ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.