سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در رادیو قرآن؛

عزای رحلت نور در برنامه «خورشید خمین»

برنامه «خورشید خمین»به مناسبت سالروز رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران امام خمینی(ره) به طور زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی رادیو قرآن, ویژه برنامه ی رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با عنوان «خورشید خمین» روز یکشنبه 14 خردادماه با موضوع رمز ماندگاری امام خمینی(ره) و دلیل موفقیت ایشان در انقلاب اسلامی ایران  از رادیو قرآن بر روی آنتن می رود.
این برنامه شامل  بخش های متنوعی از جمله امام خمینی (ره) از زبان دیگران و شخصیت امام در نگاه  غیر مسلمانان , زندگی نامه ایشان از نگاه خانواده و اطرافیان, بیان سیره امام در خانواده و جامعه و ارتباط بادیگران و همچنین امام و هشت سال  دفاع مقدس است.
در برنامه «خورشید خمین» که  به صورت زنده از ساعت 10 تا 11:30 روز 14 خرداد  پخش می شود به موضوعاتي مانند  رویکرد قرآنی  امام و زندگی ایشان با توجه به قرآن و نقش قرآن در رفتارهای آن بزرگوار پرداخته خواهد شد.
ارتباط مستقیم  با مرقد امام (ره) و همچنین گزارش های مردمی و ارتباط با شنودگان از دیگر بخش های این برنامه است.
 «خورشید خمین» کاری از گروه مناسبت های ویژه رادیو قرآن است که  فاطمه کاشانی وحید آن را سردبیری کرده و فاطمه سالمی تهیه کننده آن است.
در این برنامه حجت الاسلام محمد پویا و حجت الاسلام رضا اکرمی  به تبیین شخصیت قرآنی امام خواهند پرداخت.
علاقمندان  می توانند از ساعت 10روز یکشنبه 14خردادماه از طریق امواج رادیو  موج اف ام ردیف 100شنونده  «خورشید خمین» باشند./م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.