سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك منبع موثق در استقلال خبرداد؛

قلعه نوعي مي خواهد مهدي رحمتي در تيم بماند

بحث حضور بازيكنان قديمي در تيم استقلال با حضور امير قلعه نوعي در اين تيم به يك سوژه تبديل شده اين مربي هنوز فهرست خود را ارائه نكرده، اما صحبت هاي مطرح شده در خصوص برخي بازيكنان، از جمله سيد مهدي رحمتي همچنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با اينكه جر و بحث ميان قلعه نوعي و مهدي رحمتي چند ماه گذشته رخ داد و سرمربي آبي ها از رحمتي انتقاد كرد و دروازه بان آبي ها به جدايي از استقلال اشاره كرد. اما مسئولان و سرمربي تيم استقلال اعلام كردند كه شرايط براي حضور رحمتي در اين تيم مهيا است و نيازي به جدايي وي نيست.

مهدي رحمتي عنوان كرده است كه در صورت حضور قلعه نوعي و عدم برقراري ارتباط و عدم رفع سوء تفاهمات، شرايط براي ماندن وي مهيا نمي شود و اين دروازه بان بايد از استقلال جدا شود و راهي تيم ديگر مي شود.

گفتني است، رحمتي، از سوي امير قلعه نوعي براي جدايي از تيم استقلال ترغيب نشده است حتي عنوان شده كه وي تمايل دارد كه مهدي رحمتي در تيم استقلال بماند و اين تيم را در فصل آينده همراهي كند.

شايان ذكر است، بحث حضور وحيد طالبلو نيز در تيم استقلال مطرح مي شود، عنوان شده است كه اين دروازه بان نيز براي حضور در تيم استقلال برنامه دارد.

اما عنوان شده است اگر رحمتي در استقلال نماند و قصد جدايي داشته باشد، طالبلو  به تيم سابق خود باز مي گردد و به عنوان دروازه بان اول در اين تيم فعاليت مي كند، اين در حالي است كه رحمتي و طالبلو اعلام كردند در صورتي كه هر يك از اين 2 دروازبان در تيم حضور داشته باشند شرايط براي حضور ديگري در تيم مهيا نمي شود زيرا اين 2 قصد ندارند با يكديگر در تيم استقلال رقابت كنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.