سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورامين /

رونمايي نمادين پايه ششم ابتدايي در مدارس استان تهران

آيين نمادين ورود دانش آموزان پايه پنجم ابتدايي استان تهران به ششم ابتدايي ، در شهرستان ورامين برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از ورامين ، در اين مراسم که با حضور مدير کل آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران و جمعي از مسئولان محلي برگزار شد ؛ از لوح استقرار پايه ششم ابتدايي در مدارس استان تهران رونمايي شد.
رحيم زماني مديرکل آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران در اين مراسم گفت : در سال تحصيلي 91-92 حدود 62 هزار دانش آموز در شهرستان هاي استان تهران به پايه ششم ابتدايي تحصيل مي روند و ما همه مقدمات لازم براي تعليم و تربيت اين دانش آموزان از جمله آموزش معلمان را فراهم کرده ايم.
وي با اشاره به اهميت استقرار پايه ششم ابتدايي به عنوان يکي از بندهاي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش افزود : توجيه و آگاهي دادن به خانواده ها ، تامين نيروي انساني لازم ، تامين فضاي آموزشي مطلوب و آموزش محتواي جديد توليد شده ، از جمله مهمترين نيازهاي استقرار پايه ششم ابتدايي که در نواحي آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران اجرا شده است.
مديرکل آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران از مسئولان اجرايي و فرهنگي اين شهرستان ها خواست براي اجراي موفق سند تحول بنيادين آموزش و پرورش ، با دست اندرکاران اين طرح همکاري کنند./ج2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.