سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشوه احمد شفيق فاش شد

مسوولان احزاب و جریان های مختلف در مصر از رشوه احمد شفیق نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور برای فعالیت در ستاد انتخاباتی وی خبر دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، محمد سعد علیوه مسوول دفتر اخوان المسلمین در استان الجیزه  تاکید کرد: پافشاری پسمانده های رژیم سابق بر پرداخت رشوه و خرید رای ، سرانجامی جز زندان نخواهد داشت.
وی افزود: در دور اول انتخابات ، تعداد بسیار زیادی رای در استان های شمال تا جنوب کشور خریداری شد و به ویژه در مناطق پر جمعیت مبالغ هنگفتی در این مجال هزینه شد. ما این گونه اقدامات را زیر نظر داریم و در حال جمع آوری مدرک برای ارائه به مراجع بالا هستیم.
از سوی دیگر علی خفاجی دبیر جوانان حزب آزادی و عدالت از مخالفت ستاد جدا شدگان از حمدین صباحی با دریافت رشوه به منظور اعلام حمایت از احمد شفیق تجلیل و قدردانی و تاکید کرد: جز این نمی توان از فرزندان شریف میهن انتظار دیگری داشت هر چند که احمد شفیق بودجه نامحدودی برای این گونه رشوه پردازی ها در نظر گرفته است.
وی تاکید کرد: ستاد تبلیغات مرسی در دور دوم انتخابات همه اقداماتی را که به منظور رشوه پردازی صورت می گیرد؛ رصد خواهد کرد و برای خنثی کردن این اقدامات، اسناد و مدارک کافی در اختیار دادستانی کل مصر قرار خواهد داد تا اقدام لازم در این زمینه صورت گیرد.
سامح عمران مسوول ستاد تبلیغاتی حمدین صباحی در کرداسه و ناهیا واقع در استان جیزه گفت: فرزند یکی از نمایندگان سابق حزب سابق ملی در مجلس الشعب به من 50 هزار جنیه در مقابل فعالیت در ستاد تبلیغاتی فاسد احمد شفیق پیشنهاد کرد تا در برابر محمد مرسی نامزد انقلاب مصر در دور دوم برای احمد شفیق تبلیغ کنم.
حمدی الشرقاوی مسوول ستاد تبلیغات حمدین صباحی در کرداسه نیز با تاکید بر این مطلب فاش کرد که یکی از نامزدهای حزب ملی منحل به او 25 هزار جنیه در ازای فعالیت در ستاد تبلیغاتی احمد شفیق پیشنهاد کرده است.
برچسب ها: شفیق ، مصر ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.