سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آن طور که باید حمایت نمی شویم

رحیمی: فقط به مدال آوری محکوم هستیم

دارنده مدال برتر رقابت های کشتی آزاد گفت: کشتی رشته ای است که ورزشکاران آن در هر مسابقه ای که حضور دارند محکوم به کسب مدال هستند.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هر زمان مسئولان نیازمند افتخار آفرینی و کسب مدال در المپیک می شوند تازه یادشان می افتد کشتی، وزنه برداری و تکواندو هم جزو رشته های ورزشی ایران هستند و فقط از آنها مدال می خواهند.

وی با اشاره به همایش تجلیل از قهرمانان کشتی ادامه داد قصد ندارم کار مسئولان ورزشی را بی ارزش کنم اما باور کنید خود من اصلا توقع نداشتم بخواهند فقط با سه سکه از بچه ها تقدیر کنند و جدا جای تعجب داشت.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: تمامی حمایت ها و پول ها صرف فوتبال می شود اما مدال المپیک را از ما می خواهند هر چند که ما به عشق مردم تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام می دهیم.

وی اضافه کرد: معمولا تمام ورزشکاران در دنیا و در آستانه رویداد مهمی همچون المپیک چشم انتظار توجه مسئولان ورزشی هستند اما در ایران آن طور که باید حمایت نمی شوند.

رحیمی در پاسخ به این سوال که قول چه مدالی را در المپیک می دهد خاطر نشان کرد: هر چند کشتی ورزش بی رکورد و غیر قابل پیش بینی است اما مطمئن باشید برای رسیدن به یکی از سکوهای قهرمانی به رقابتهای المپیکی می روم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.