سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدای آشنا در سوگ روح خدا

شبکه جهانی صدای آشنا با سه ویژه برنامه "روح اله"، "خورشید فروزان" و "در ادامه زندگی"، در سوگ سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمت اله علیه خواهد نشست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی صدای آشنا؛ "روح ا..." با بررسی زندگی نامه امام خمینی (ره)، تلاش دارد مخاطبان ایرانی خارج از کشور و فارسی زبانان را با زندگی ایشان تا زمان رحلت شان، آشنا کند.
محمود خسرونژاد سردبیر،بهرام رحمانی تهیه کننده و حمیدرضا رضایی گوینده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.
"روح ا..." را که در گروه فرهنگ و تمدن تولید شده است، یکشنبه چهاردهم خرداد ساعت 22:30 به وقت تهران برابر با ساعت 18:00 به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
"خورشید فروزان" قصد دارد به مولفههای موجود در عرفان عملی امام خمینی (ره) بوده، بپردازد.
وصیت نامه حضرت امام، یکی از منابعی بوده که در تهیه این ویژه برنامه مورد استقاده قرار گرفته است.دکتر علیزاده و مجید زمانی پور کارشناسان این ویژه برنامه اند.
فرزانه ردایی سردبیر،نویسنده و محقق، فروغ وزیری زاده تهیه کننده، زهرا تقی ملاگوینده، و محسن بهرامی راوی، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.
"خورشید فروزان" را که در گروه دین و اندیشه تولید شده است، یکشنبه چهاردهم خرداد ساعت 14:00 به وقت تهران برابر با ساعت 09:30 به وقت گرینویچ، از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
"در ادامه زندگی" با ساختاری مستندگونه، و با هدف آشنا کردن مخاطبان خارج از کشور با شخصیت تاریخ ساز و نقش جریان ساز امام خمنی (ره) در ایران و جهان و در شکل گیری و قوام یابی نظام جمهوری اسلامی ایران، به بیان نقش حیاتی مقام معظم رهبری در هدایت و راهبری نظام پس از ارتحال امام (ره)، می پردازد.
آرش معصومی سردبیر و تهیه کننده و میرمحسن حسینی گوینده در این ویژه برنامه همراه شما هستند.
"در ادامه زندگی" را که در گروه فرهنگ و تمدن تولید شده است،یکشنبه چهاردهم خرداد ساعت 09:30 به وقت تهران برابر با ساعت 05:00 به وقت گرینویچ، از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید./ه
برچسب ها: صدای ، آشنا ، سوگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.