سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی:

این مسابقات حکم مرگ و زندگی را دارد

محمد موسوی عراقی معتقد است رقابت هاي انتخابي المپيك براي تيم ها حكم مرگ و زندگي دارد و بازيكنان همه تلاش خود را براي موفقيت و صعود به المپيك به كار مي گيرند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، سرعتي زن تيم ملي ايران مسابقه تداركاتي با استراليا را مثبت ارزيابي كرد و گفت: مدتی بود که بازی تداركاتي نداشتيم و بازي با استراليا كمك زيادي به آمادگي ما كرد. به خصوص كه نتیجه 3 بر2 به پايان رسيد و بچه ها در شرایط سخت مسابقه قرار گرفتند. چرا که ما به جز بازی با صربستان،اسلوونی و بلغارستان تدارکاتی دیگری نداشتیم.البته با تیم ب هم بازی کردیم که آن تدارکاتی به حساب نمی آید. بازی با استرالیا نشان داد بدن بچه ها آماده است و تنها بازیکنان جوان تیم به تجربه بازی نیاز دارند.

ملي پوش كشورمان در ادامه افزود: به طور معمول باز ی تدارکاتی استرس کمتری نسبت به بازی رسمی دارد. ما همیشه استرالیا را 3 – صفر مي برديم. به همین دليل در بازی دیروز با این تیم بچه ها صد در صد كار نمي كردند. استرالیا هم خیلی دوست داشت که ببرد اما نشد. چرا که ما در هر  لحظه اي كه اراده کردیم، برنده شدیم. دیروز هم خواستیم ببریم و بردیم. با این حال امیدوارم در مسابقه های انتخابی المپیک خاطره بازی با چین در جام جهانی تکرار نشود. چرا که همه تیم ها برای سهمیه با تمام توان می آیند.

وي در ادامه افزود: سال قبل از ناحيه كتف دچار مصدوميت شدم. به همین خاطر کمی از فرم ايده آل خودم فاصله داشتم و نتوانستم در جام جهانی و قهرمانی آسیا آن طور که می خواستم کار کنم. اما حالا آماده ام و امیدوارم بتوانم بهترین بازیها را در تیم ملی انجام دهم. من در بازیهای بین المللی معمولا مقابل تیم های سطح پایین انگیزه لازم را ندارم اما در مقابل برای بازی با تیم های مطرح مثل روسیه،ایتالیا و... سراز پا نمی شناسم و از حداكثر توانم استفاده مي كنم. اما این یکی دوماهه و دربازیهای تدارکاتی از جان مايه گذاشتم تا در مسابقه های انتخابی المپیک همان محمد موسوی همیشگی باشم. چرا که این بازیها حکم مرگ و زندگی را برایمان دارد.

 موسوي در پايان در خصوص بازي روز جمعه با کره جنوبي گفت: کره چون اولین حریف ماست. تا بچه ها راه بیفتند کمی زمان می برد. اين موضوع كمي شرايط را سخت مي كند، به خصوص اينكه مسابقه تدارکاتی زيادي نداشتیم. اگر در دفاع خوب کار کنیم می توانیم پيروز ميدان باشيم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.