سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

برگزاری نخستین همایش سرمایه گذاران بومی در منطقه آزاد ارس

در راستای حمایت از تولید ملی ، كار و سرمایه ایرانی و ارائه آخرین تحولات اقتصادی همایش بزرگ سرمایه گذاران بومی در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، در این همایش كه بیش از 200 نفر سرمایه گذار بومی در محدوده منطقه آزاد ارس شركت داشتند؛ مسایل و مشكلات حوزه صنعت و سرمایه گذاری بررسی شده و ارائه راهكارهای لازم ارایه شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در این همایش تولید و اشتغال را از دغدغه های اصلی سازمان دانست و بر ضرورت فرهنگ سازی همه جانبه در حمایت از سرمایه ایرانی تاكید كرد.

نجفی با اشاره به پتانسیل های بالقوه فراوان در زمینه اشتغالزایی و كسب درآمد در منطقه گفت: سازمان منطقه آزاد ارس با تامین زیرساخت های لازم برای توسعه اقتصاد و تولید و صادرات آمادگی كامل را برای حمایت از سرمایه گذاران دارد.

وی از وجود راه ارتباطی مناسب و امكان ریلی آسان به عنوان مولفه های اصلی سرمایه گذاری یاد كرد و گفت: اتوبان مرند - جلفا و نیز كاهش زمان مسافرت ریلی تبریز – جلفا از سه ساعت به یك ونیم ساعت جزو پروژه های مهم و تحول آفرین برای منطقه آزاد ارس دانست.

سرپرست منطقه آزاد ارس وجود همت عالی و عشق به وطن را از لازمه های دیگر افزایش تولید و بهره وری و سرمایه گذاری نام برده و اظهار كرد؛ خوشبختانه این روحیه در میان شهروندان منطقه آزاد ارس به طور ذاتی وجود دارد.

نجفی در ادامه ضمن تقدیر از سرمایه گذاران در سوق دادن سرمایه خود به سمت منطقه آزاد ارس، آن را یك كار معنوی وعمل آنان را نوعی جهاد و شهادت در راه خدمت به خلق الله دانست.

همچنین دراین همایش سامانه ثبت نام و صدور كارت ارس وندی توسط امام جمعه شهرستان جلفا رونمایی شد و اولین كارت ارس وندی افتخاری به نام استاندار آذربایجان شرقی صادر گردید.

کارت هوشمند شهروندی با عنوان کارت "ارس وند" در راستای شناسایی شهروندان منطقه آزاد ارس و ایجاد تسهیلات ویژه برای اهالی و سرمایه گذارن این منطقه می باشد و ثبت نام در این طرح نیز از طریق آدرس اینترنتی www.arasvandi.arasfz.ir امکان پذیر است.

شایان ذکر است این طرح نوعی كارت هویت و پرداخت مالی است كه می‌توان از دستگاه‌های خودپرداز بانك‌ها و موسسات و وب كیوسك‌ها استفاده كرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.