سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

توسعه صید صیادان ایرانی در آب‌های بین‌المللی

صید صیادان ایرانی در آب‌های دور و بین‌المللی در سال جاری توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان؛مدیرعامل شیلات ایران در حاشیه سفر به گیلان از توسعه صید صیادان ایرانی در آب‌های دور و بین‌المللی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: امسال کشتی‌های صیادی ایرانی از آب‌های آزاد بهره‌برداری می‌کنند تا میزان صید را بالا ببریم.

غلامرضا رزاقی ، استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جدید و همچنین بهره‌گیری از دانش و فناوری های نو را عامل افزایش تولید آبزیان در کشور دانست و افزود: امسال عبور از تولید 800 هزار تن آبزیان از آب‌های داخلی و ساحلی در دستور کار شیلات ایران قرار دارد.

وی ، افزایش میزان تولید ماهیان پرورشی، پرورش میگو، ماهیان گرم‌آبی و سردآبی، پرورش ماهی در قفس و استفاده از آبزی‌پروری را از اولویت‌های شیلات ایراندر سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعلام کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با انجام برنامه‌های دانش محور و جلب مشارکت صیادان و استخرداران تولید آبزیان را در کشور افزایش دهیم.

مدیر عامل شیلات ایران ، با بیان اینکه روند صادرات آبزیان کشور در سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است افزود : تولید آبزیان هم پارسال 663 هزار تن بوده که به 725 هزار تن در سال گذشته افزایش یافته است. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.