سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه 1888 منطقه 20 موفق به كسب رتبه برتر شد

شهردار منطقه 20 گفت: بر اساس ارزيابي سامانه نظارت همگاني سازمان بازرسي شهرداري تهران، منطقه 20 در گروه خود رتبه اول و در ميان مناطق 22 گانه تهران رتبه دوم را كسب كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، عظيم بابايي اشاره به اين مطلب افزود: بر اساس ارزيابي سامانه نظارت همگاني سازمان بازرسي شهرداري تهران، سامانه نظارت همگاني 1888 اين منطقه در بين مناطق همگروه خود كه شامل مناطق 1،2،3،4،5،12 و 18 است رتبه اول و در بين مناطق 22 گانه رتبه دوم را كسب نموده است.
وي تصريح كرد: اين منطقه با كسب امتياز 100 در موضوعات رسيدگي كيفي و كمي پيامها، جذب ناظرين افتخاري، تغيير كيفي و تقدير و تشكر موفق به اخذ وضعيت عالي در بين مناطق شهر تهران شده است.
شهردار منطقه 20 به افزايش 2/25 درصدي سطح رسيدگي به كيفيت پيامها اشاره كرد و يادآور شد: در حال حاضر اين منطقه موفق به جذب 2 هزار و 500 ناظر افتخاري برون سازماني از ميان اقشار مختلف شهروندان شده است.
گفتني است رتبه مورد اشاره در مراسم ششمين سالگرد تاسيس سامانه نظارت همگاني 1888 كه در تالار همايش هاي بهاران برگزار شد، مطرح گرديد و از حميدرضا قليچ خاني مسئول سامانه نظارت همگاني 1888 شهرداري منطقه 20 با اهداء تنديس تقدير به عمل آمد.
نظارت بر عملكرد ناوگان حمل ونقل عمومي بيشترين درخواست شهروندان از1888 مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 بيشترين درخواست شهروندان از سامانه را نظارت برعملكرد رانندگان حمل ونقل عمومي دانست.                                                                                                                                                                                                                                                                                        به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران طي يك ماه گذشته 193 پیام شهروندی در این سامانه ثبت شد.
حمید رضا قلیچ خانی گفت: طی این مدت در مجموع  140 پیام در قالب انتقاد ، 39 پيام در قالب تقدیر و تشکر و 14 پيام در قالب شکایت از سوی شهروندان منطقه در این سامانه ثبت شده است .

وي افزود: بیشترین پیامهای  انتقادي ثبت شده در این سامانه با فراوانی 7/18درصد مربوط به ناحيه 2 است و بیشترین پیامهای  تقدير و تشكر  با فراواني 8/30 درصد مربوط به ناحيه 6  است.

قليچ خاني بااشاره به اينكه حوزه معاونت ترافيك،  6/78 درصد كل پيامهاي منطقه را به خود اختصاص داده است افزود:  اين تعداد پيامها  در خصوص نظارت بر هزينه حمل و نقل عمومي شهر مي باشد.

وی با اشاره به بهره گیری این سامانه از ابزار های نوین ارتباطی، تلفن چهاررقمی 1888 ، صندوق دریافت انتقادات و پیشنهادات مستقر در منطقه ،نمابر 55167171، پست الکترونیکی www.tehran.ir/1888 و ارتباط مستقیم روزهای دوشنبه در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران را از جمله ابزار های ارتباطی این سامانه ذکر کرد./ز
برچسب ها: سامانه ، رتبه ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.